نگاهی به نمای فروشگاه لویی ویتان، ترکیب دو مش

طراحی داخلی فروشگاه برند،نمای ساختمان تجاری

نگاهی به نمای فروشگاه لویی ویتان، ترکیب دو مش

برند لویی ویتان، علاوه بر فاخر بودن محصولات، نزد جامعه طراح و معمار نیز به طراحی متفاوت داخلی و نما مشهور است. چرا که تمام فروشگاه ها و شعب برند، به لحاظ معماری حرف های زیادی برای گفتن دارند و به اصطلاح خودمانی، کارهای خاصی هستند.

در این قسمت نیز با همراهی شما قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی و نمای یکی دیگر از فروشگاه های این برند واقع در شهر مکزیکوسیتی بیاندازیم. طراحی و نظارت اجرای این کار توسط استودیو طراحی Materia صورت گرفته است.

در واقع دلیل اینکه قصد داریم به این پروژه بپردازیم، نمای خاص این فروشگاه است که ترکیبی از دو مش است که بر روی یکدیگر سوار شده اند و طرح خاصی را ایجاد نموده اند. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر نما و فضای داخلی این فروشگاه و ساختمان تجاری را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه برند،نمای ساختمان تجاری طراحی داخلی فروشگاه برند،نمای ساختمان تجاری طراحی داخلی فروشگاه برند،نمای ساختمان تجاری طراحی داخلی فروشگاه برند،نمای ساختمان تجاری طراحی داخلی فروشگاه برند،نمای ساختمان تجاری طراحی داخلی فروشگاه برند،نمای ساختمان تجاری طراحی داخلی فروشگاه برند،نمای ساختمان تجاری طراحی داخلی فروشگاه برند،نمای ساختمان تجاری

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,889

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *