نگاهی به طراحی دفتر کار وب سایت Booking.com در مسکو

طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

نگاهی به طراحی دفتر کار وب سایت Booking.com در مسکو

بی شک Booking.com به همراه tripadvisor، دو برند بزرگ و شناخته شده در زمینه مسافرت و گردشگری در عرصه ی بین المللی هستند که برای کسانی که مسافرت های خارجی انجام می دهند کاملا شناخته شده اند. انتخاب هتل و رزرواسیون آنلاین، بررسی مقاصد گردشگری، انتخاب و رزرو پرواز و … خدماتی است که در این وب سایت ها صورت می گیرد. به دلیل ماهیت کاری، این وب سایت ها نیاز به ارتباطات بین المللی گسترده ای در سرتاسر دنیا خواهند داشت. بنابراین Booking.ocm اخیرا دفتر خود در شهر مسکو پایتخت روسیه را افتتاح نموده است که در این قسمت قصد داریم نگاهی به دیزاین آن بیاندازیم.

طراحی داخلی دفتر کار یاد شده توسط گروه معماری روسی OFFCON صورت پذیرفته است. با توجه به ماهیت این دفتر که متعلق به یک وب سایت فعال در زمینه ی گردشگری است، طبیعی است که در بخش های مختلف آن شاهد پوسترها و برندهای بزرگ از نقاط گردشگری سرتاسر دنیا باشیم. سبک کلی مورد استفاده در این دفتر، سبک صنعتی است. تاسیسات نمایان در سقف بیانگر این نکته است. بخش های مختلف این دفتر طرح های متفاوت دارد. اتاق های جلسات کوچک و اتاق کنفرانس اصلی، فضای اصلی کاری کارکنان، اتاق بازی و استراحت، فضای غذاخوری و … فضاهای مختلفی است که در این دفتر تدارک دیده شده اند. رنگ های استفاده شده در فضاهای مختلف نیز متفاوت است. آبی، سبز، سفید و خاکستری و … رنگ های اصلی هستند.

در ادامه می توانید تصاویر این دفتر را مشاهده نمایید.

طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 733

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *