نگاهی به طراحی داخلی فروشگاه گوشت و ویترین آن در سیدنی

طراحی داخلی فروشگاه گوشت،دکوراسیون مغازه قصابی

طراحی داخلی فروشگاه گوشت

تابحال به این نکته فکر کرده اید که یک قصابی (فروشگاه گوشت) نیز می تواند طراحی داخلی مختص خود را داشته باشد! البته که می تواند داشته باشد. اگر معماری را خلق فضا بدانیم، هر فضایی با هر ماهیتی می تواند خلق شود. اما در ایران کمتر شاهد طراحی برای یک قصابی بوده و هستیم. شاید فروشندگان گوشت ایرانی زیاد به این نکته توجه نکرده اند. اما همواره یک طراحی خاص، یک دکوراسیون مناسب و یک ویترین جذاب، قدرت بسیار زیادی در جذب مشتری خواهد داشت. بنابراین نمی توان گفت یک سوپر گوشت نیازی به دیزاین ندارد بلکه مانند هر مغازه یا فروشگاه یا واحد تجاری دیگر، می تواند از دکور و ویترین خود برای جذب مشتری استفاده کند.

در این بخش قصد داریم نگاهی به یک فروشگاه گوشت در شهر سیدنی استرالیا بیاندازیم که صاحب خوش ذوق آن در زمینه ی برندینگ فروشگاه خود فعالیت های تبلیغاتی زیادی انجام داده است. طراحی داخلی مغازه نیز یکی از فعالیت ها بوده است. این شخص خود را در تبلیغات Master Meat نامیده به معنای استاد گوشت! نامیده است. طراحی فروشگاه نیز توسط طراحان استرالیایی Paper Cranes صورت گرفته است.

در ادامه قصد داریم نگاهی به ویترین چوبی این فروشگاه و همچنین برخی فعالیت های تبلیغاتی Master Meat نگاهی بیاندازیم.

طراحی داخلی فروشگاه گوشت،دکوراسیون مغازه قصابی طراحی داخلی فروشگاه گوشت،دکوراسیون مغازه قصابی طراحی داخلی فروشگاه گوشت،دکوراسیون مغازه قصابی طراحی داخلی فروشگاه گوشت،دکوراسیون مغازه قصابی طراحی داخلی فروشگاه گوشت،دکوراسیون مغازه قصابی Colins-Butchery-by-Bubblefish-Sydney-Australia-10 Colins-Butchery-by-Bubblefish-Sydney-Australia-09 Colins-Butchery-by-Bubblefish-Sydney-Australia-07

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 9,845

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *