نمای آجری ساختمان یک طبقه ویلایی

نمای آجری ساختمان یک طبقه ویلایی

طراحی نمای ساختمان با گروه معماری آوگون

در این بخش از خط معمار با معرفی مجموعه ای از جدید ترین و به روز ترین نمای آجری ساختمان یک طبقه ویلایی همراه کاربران عزیز و گرامی هستیم. هماطور که می دانید هربنایی که ساخته می شود، به واسطه ی پوسته بیرونی یا همان نمای ساختمان هویت می یابد و ظاهرش آن شکل می گیرد. نمای هر ساختمان همچون لباسی آن را در بر می گیرد و علاوه بر زیبایی و جلوه ای که به آن می افزاید، ساختمان را از عوامل خارجی مانند فرسایش، آتشسوزی، سرما و گرما محافظت می کند. اگر دقت کرده باشید، از طرفی هم نمای ساختمان ها ظاهر شهر را شکل می دهند. از این رو طراحی نما باید با دقت و حساسیت کافی همچون فضای داخلی انجام شود. طراحی نمای ساختمان زیبا، جذاب و بروز مستلزم طراحی توسط طراحانی متخصص، خلاق و با تجربه در این زمینه می باشد. گروه معماری آوگون با داشتن سال ها تجربه و تخصص در معماری و طراحی داخلی آماده است تا به شما عزیزان در این زمینه خدمات ارا ئه دهد. گروه معماری آوگون با بهره مندی از متخصصان و طراحان با تجربه سعی بر این دارد تا طرح های مدرن، به روز و با کیفیتی را برای کارفرمایانش به اجرا برساند، هدف اصلی طراحان جلب اعتماد و رضایت کارفرمایان می باشد. شما می توانید با خیالی آسوده طراحی نمای ساختمان خود را به این مجموعه بسپارید. جهت برقراری ارتباط با کارشناسان و مشاوران می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

آجر متریالی مناسب برای طراحی نمای ساختمان ساده و ارزان

برای طراحی نما متریال و مصالح مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. بسته به سلیقه و بودجه، شما می توانید انواع متریال را برای طراحی نمای خود استفاده نمایید. یکی از انواع متریال کاربردی که از دوران گذشته تا کنون در سراسر ایران و به ویژه ایران برای تزئینات نما ها مورد استفاده قرار می گرفته آجر می باشد. طراحان خلاق در سال های اخیر از این متریال قدیمی در طراحی نمای ساختمان های مدرن نیز استفاده کرده و طرح هایی بی نظیری را ایجاد کرده اند. استفاده  آجر در نمای ساختمان ها علاوه بر این که ظاهری زیبا و دلنشینی ایجاد می کند، از لحاظ اقتصادی نیز برای کارفرمایان مقرون به صرفه می باشد. به عبارتی می توان گفت، آجر جزو متریال های ارزان و اقتصادی برای ساخت و ساز به حساب می آید. به علاوه ابعاد و فرم آجر این امکان را به طراحان می دهد تا با به کار بردن خلاقیتشان فرم های متنوعی را در نمای ساختمان ها ایجاد کنند. امروزه در بازار انواع مختلف آجر ها موجود می باشند. اگر به خاطر داشته باشید در بخش های گذشته در مقاله ای انواع آجر نما ساختمان را به شما معرفی کردیم. اگر قصد دارید این مقاله را مطالعه نمایید لینک آن را در ادامه برای دسترسی آسان شما قرار خواهیم داد:

_ معرفی انواع آجر نما ساختمان و بررسی ویژگی های آن

نمای آجری ساختمان ویلایی

قطعا همه شما پیش از این که بخواهید نمای ساختمان خود را طراحی کنید، ترجیح می دهید تا جدید ترین و زیباترین نمای ساختمان یک طبقه و چند طبقه را مشاهده کرده و به مقایسه آن ها بپردازید و در نهایت در مورد طرح ساختمان خود تصمیم گیری کنید. از این رو در ادامه خط معمار مجموعه ای از نمای ساختمان آجری را آماده ساخته است. شما می توانید از این نمونه ها برای نمای ساختمان خود ایده بگیرید. با دیدن نمای آجری ساختمان یک طبقه ویلایی همراه ما در خط معمار باشید.

همانطور که ملاحظه نمودید طراحی نمای ساختمان ویلایی یکی از موضوعات جذاب و دوست داشتنی در معماری می باشد. برای طراحی زیباترین نمای ساختمان ویلایی به شما گروه معماری آوگون را معرفی کردیم و مجموعه ای از جدیدترین نمونه نمای آجری ساختمان یک طبقه ویلایی که در ایران و سایر نقاط جهان اجرا شده بود را معرفی کردیم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 1,077

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *