معماری و طراحی داخلی خانه ویلایی در سیاتل

معماری و طراحی داخلی خانه ویلایی

معماری و طراحی داخلی خانه ویلایی در سیاتل

در این بخش قصد داریم نگاهی به خانه ی ویلایی با متراژ ۷۸ مترمربع بیاندازیم که در دو طبقه ساخته شده است. این خانه قبلا یک واحد یک طبقه بود که پاسخگوی نیازهای خانواده نبوده است و تصمیم به بازسازی آن گرفته شده است. در بازسازی، یک خانه ی ۲ طبقه ساخته شده است. طبقه ی اول فضاهای عمومی نظیر نشیمن و آشپزخانه و طبقه دوم فضاهای خصوصی.

برای بزرگ تر و روشن تر بودن فضای داخلی از درب های تمام شیشه ای برای دو طرف استفاده شده است که هم زاویه دید خوبی فراهم می کند، هم نور خوبی را به فضای داخل منتقل می کند و هم با توجه به بسته نبودن فضا، احساس بزرگ بودن را به ساکنین می دهد.

متریال ها و رنگ های استفاده شده در طراحی و دکوراسیون داخلی، رنگ های بسیار مرسوم و آشنا در فضاهای مدرن هستند. سفید، خاکستری با تونالیته های مختلف و رنگ قهوه ای چوب. چوب متریالی زنده و پر انرژی است که بارها درباره وجود آن در فضاهای داخلی صحبت کرده ایم. در این فضا نیز این متریال با انرژی خود، تعادل را در فضا برقرار می کند.

این خانه در شهر سیاتل در ایالت متحده واقع شده است و معماری آن توسط Rick Mohler and Rick Ghillino صورت گرفته است. در ادامه می توانید تصاویر این خانه ی ویلایی دو طبقه دوست داشتنی را مشاهده نمایید.

معماری و طراحی داخلی خانه ویلایی معماری و طراحی داخلی خانه ویلایی معماری و طراحی داخلی خانه ویلایی معماری و طراحی داخلی خانه ویلایی معماری و طراحی داخلی خانه ویلایی معماری و طراحی داخلی خانه ویلایی معماری و طراحی داخلی خانه ویلایی معماری و طراحی داخلی خانه ویلایی معماری و طراحی داخلی خانه ویلایی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archlinr.ir

تعداد بازدید: 2,101

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *