معماری و دکوراسیون داخلی مدرن خانه H

معماری و دکوراسیون داخلی مدرن

معماری و دکوراسیون داخلی مدرن خانه H

معماری: استودیو ۴M Group

موقعیت: Çagllavicë

معماران اصلی: Perparim Rama, Agron Mjekiqi, Fitim Muçaj

مساحت: ۹۰۴ مترمربع

سال: ۲۰۱۶

عکاس: Ilir Rizaj, Fitim Muçaj

یکی از پروژه های فوق العاده استودیو ۴M،  معماری و دکوراسیون داخلی مدرن خانه H می باشد. طراح سعی کرده تا میراث فرهنگی منطقه را این پروژه منعکس کند. یکی از در خواست های صاحب خانه ایجاد فضایی امن و در عین حال فضایی روشن و پرنور بود. در مراحل ساخت و ساز استودیو از متریال بومی منطقه و مواد و مصالح بازیافتی استفاده کرده است. آب و هوای منطقه در تابستان، گرم و مدیترانه ای است و زمستانی سرد همراه با بارش سنگین برف و باران دارد. بدین ترتیب استفاده از انرژی مناسب نکته کلیدی در بازسازی پروژه به حساب می آمد. اجزای اصلی در بنا، نمای بتنی با مقاومت بالا و  سه جداره آن می باشد. جهت گیری خانه رو به جنوب غرب تمرکز دارد و پنجره ها رو به باغچه و چشم انداز بیرون باز می شود.

سیستم گرمایشی ساختمان پمپ حرارتی دوگانه هوا/ آب است، که گرمایش  کف زمین را تامین می کند. نورپردازی کم انرژی در فضای داخل و خارجی ساختمان استفاده شده است. این سیستم به گونه تنظیم شده که به طور خودکار در شب خاموش می شود و از مصرف بیش از حد انرژی می کاهد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرن معماری و دکوراسیون داخلی مدرنپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 800

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *