معماری ویلا مدرن با پلان L شکل

معماری ویلا مدرن با پلان Lشکل

معماری ویلا مدرن با پلان L شکل

بازگشت به واقعیت، معیاری است که هنگام توسعه ایده برای طراحی فضاهایی که در خدمت مردم هستند ایجاد می شود. ویلایی که در این مقاله مورد بررسی قرار دارد با نام کانکت ویلا، همچنین ایده های طراحی را بر اساس معیار ذکر شده توسعه می دهد.

زمانی که انسان به واقعیت باز می گردد، می تواند به خوبی با مردم، با طبیعت و با خود ارتباط برقرار کند. پروژه کانکت ویلا در کشور ویتنام واقع شده است. مقاله پیش رو به معماری این ویلا می پردازد و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار می دهد.

جهان بینی طراحی ویلا کانکت

کانکت ویلا به همسران، ۲ پسر، و پدربزرگ و مادربزرگ خدمات می دهد. مالک این ویلا شخصی است که سبک زندگی ساده ای دارد و طبیعت را دوست دارد. برای ایجاد انسجام بین اعضای خانواده، طراجان پرژه معماری را ایجاد کرده اند که باعث می شود مردم به زندگی در واقعیت علاقه مند شوند.

تزئینات، لهجه ها، یا مواد و اقلام چشمگیر زیادی ندارد که مردم در آن غوطه ور شوند. و معماری آنقدر مینیمالیستی نیست که مردم احساس محرومیت کنند. آن وقت آن ها رویای چیزهای بهتری را خواهند دید.

اعضای خانواده به لطف اتاق خواب که می تواند در جهات مختلف به بیرون باز شود، به راحتی می توانند با طبیعت در تماس باشند. و همچنین می تواند پنجره اتاق خواب در خانه را به لطف نورگیر باز کنند.

موقعیت و قسمت های مختلف ویلا

این بلوک بسیار عقب‌ تر از جاده طراحی شده است و به شکل L قرار دارد و در آن استخر قرار داده شده است. فرم طراحی این ساختمان به فضای اتاق‌ ها کمک می‌ کند تا دیدی به استخر داشته باشند و از طریق بالکن یا پنجره اتاق خواب ها می توان به راحتی یکدیگر را دید و ارتباط برقرار کرد.

نورگیرها و نورگیرهای پله ها به گونه ای هوشمندانه چیده شده اند که اتاق خواب ها دیوارهای مشترکی نداشته باشند تا برای هر فردی حریم خصوصی ایجاد کنند بلکه ارتباطی بین طبقات خانه ایجاد کنند. معماری به اندازه کافی، فضایی به اندازه کافی که از تراکم و تو خالی در معماری برای ایجاد تعادل بین فضا و شکل استفاده می کند.

جمع بندی نهایی

در نهایت می توان گفت این طراحی سعی دارد به مردم کمک کند تا ایده روشن تری از واقعیت و فضای زندگی داشته باشند تا بتوانند با شادی، شادی و پایداری در کنار خانواده خود زندگی کنند.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویری دیگر از پروژه معماری ویلا مدرن با پلان L شکل دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 1,305

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *