معماری ویلای سه طبقه: طراحی داخلی و نمای مدرن

طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی

معماری ویلا: طراحی داخلی و نمای مدرن

معماری: گروه های معماری Seshimo Architects, Peter Hahn Associates

موقعیت: ژاپن، نیزکو

متراژ: ۶۶۵ مترمربع

سال: ۲۰۱۷

خانه مسکونی Clearwater از آن دسته ویلاهایی است که اگر شما بعنوان یک معمار و طراح قصد طراحی ویلا یی را داشته باشید، پیشنهاد می کنیم حجم، نما و فضاهای داخلی آن را مشاهده نمایید. ویلایی سه طبقه که بر اساس سبک مدرن طراحی شده است و نمونه بارز معماری یک ویلای خاص است.

از نظر موقعیت جغرافیایی این ویلا در شمالی ترین منطقه ژاپن قرار گرفته است و دید خیلی خوبی به رشته کوه فیجی و مناطق سبز پیرامون آن دارد. از طرف دیگر این ویلا، فضایی برای استراحت در آخر هفته ها و تعطیلات است. دقیقا مانند ویلاهایی که در ایران طراحی و اجرا می گردند.

بنابر اظهارات تیم طراحی این ویلا از سه باکس تشکیل شده است که بر روی یکدیگر سوار شده اند و برای هر باکس کاربری خاصی تغریف شده است. هر باکس یکی از طبقات ویلا را می سازد. طبقه همکف فضای استراحت. طبقه اول فضاهای عمومی نظیر اتاق نشیمن و آشپزخانه و … . طبقه دوم نیز برای فضای خصوصی نظیر اتاق خواب و سرویس تدارک دیده شده است.

همانطور که در تصاویر مشخص است، به مانند دیگر پروژه های بی شمار ژاپنی، روی نمای ویلا از بتن استفاده شده است. ژاپنی ها را می توان از عاشقان بتن دانست. در فضاهای داخلی نیز از بتن اکسپوز بهره گرفته شده است اما در مقیاس کمتر. در طراحی داخلی ویلا بطور عمده از رنگ سفید برای سقف و کفپوش چوبی استفاده شده است. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر این ویلا بیاندازید. پلان ها نیز با کیفیت بالا در انتها قرار داده شده اند.

طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی طراحی نما ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،معماری ساختمان ویلایی

پلان، سایت پلان، دیاگرام، سکشن و ..

تحریریه خط معمار

منبع: http://arcline.ir – ArchDaily

تعداد بازدید: 4,610

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *