طراحی داخلی کافی شاپ: دیوار آجری، مبلمان چوبی

طراحی داخلی کافی شاپ،دیزاین کافه

طراحی داخلی کافی شاپ: دیوار آجری، مبلمان چوبی

دیگر همه ما با با این ترکیب آشنا شده ایم. دیوار آجری، مبلمان چوبی!  یا به عبارت دیگر این ترکیب متریال، کمی تکراری شده است. کافی شاپ های بی شماری هستند که طراحان برای طراحی آنها از ترکیب چوب و آجر بهره گرفته اند. در واقع این دو متریال، از محبوب ترین متریال ها برای طراحی کافی شاپ ها هستند. آجر می تواند قهوه ای یا سفید باشد، چوب قهوه ای پررنگ باشد یا کم رنگ!

این مقدمه به این دلیل بود که به هر جای اینترنت که سری میزنیم، کافی شاپ هایی میبینیم که به این صورت دیزاین شده اند. از مقدمه که بگذریم، قصد داریم نگاهی به طراحی کافه ای لبنانی در شهر مونترال کانادا بیاندازیم. البته کار به همین جا ختم نشده است، شما می توانید در این کافه دو طبقه، یک متریال دیگر را نیز به طور شاخص مشاهده کنید و آن بتن اکسپوز است.

طراحی داخلی این کافه توسط معمار کانادایی David Dworkind صورت گرفته است. همانطور که در تصاویر مشخص است، طراحی کافه بر اساس سبک صنعتی صورت گرفته است. امروزه استفاده از سبک صنعتی برای طراحی کافی شاپ ها بسیار معمول است.

طراحی داخلی کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دیزاین کافه

پلان، سکشن:

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,687

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *