معماری خانه ای با اشکال اولیه بزرگ

معماری خانه ای با اشکال اولیه بزرگ

معماری خانه ای با اشکال اولیه بزرگ

معماری خانه ای با اشکال اولیه بزرگ پروژه ای است که زیبایی در همه اشکال و اندازه های آن وجود دارد و مفهومی است که حقیقت را برای اقامتگاه کارفرمایانش حفظ می کند. خانه آنها، با نقطه کانونی آن که یک درخت گزنه چینی باشکوه است، می تواند به درستی به عنوان یک شگفتی معماری همیشه در حال تکامل توصیف شود. سفری دگرگون کننده را طی می کند، از طریق یک سری اشکال هندسی شکل می گیرد، با یک مثلث شروع می شود و در یک دایره به اوج می رسد.

کانسپت اصلی

مفهوم این خانه ۲۷۵ متر مربعی، واقع در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع، برگرفته از کتابی است که گریگوری کاتز در آن زمان در آن غرق شده بود – عناصر اقلیدس. گرگ که شیفته ایده ایجاد ساختاری است که در آن قسمت بیرونی هر شکل از مواد مختلف تشکیل شده باشد، در حالی که مواد داخلی ثابت می مانند و در نتیجه فضاها را یکسان می کند، گرگ یک نمودار دیجیتالی ابتدایی را ترسیم کرد که اشکال مختلفی مانند مثلث، شش ضلعی، مکعب و حلقه ها یک ایده عفونی که مشتریان را ترغیب به پیشنهاد گنجاندن پنجره های ذوزنقه ای کرد. از آنجایی که طراحی از بیرون به داخل آشکار شد، به یکی از بدون محدودیت‌ ترین پروژه‌ ها در مجموعه اقدامات تبدیل شد، بدون هر گونه فرمول یا محدودیت ثابت. لایه‌ ای از پیچیدگی را معرفی کرده که بحث‌ ها را برانگیخته و نیاز به وضوح مداوم در طول فرآیند داشته است.

ایجاد محیطی شاد و فریبنده

نتیجه یک خانه چهار خوابه است که نه تنها هدف عملکردی خود را برآورده می کند، بلکه هدف آن ایجاد یک محیط شاد و فریبنده است. مناطق نشیمن به هم پیوسته حس انسجام را ایجاد می کنند و از طریق پنجره های دیافراگم هندسی دارای موقعیت استراتژیک به طور یکپارچه با فضای باز ادغام می شوند. معمار قصد داشته در هر گوشه ای به کاوش و لذت بپردازد و تخیل را با دگردیسی پیشرونده خود مجذوب کند. جذابیت متمایز خانه در این واقعیت نهفته است که پوست آن نیازی به رنگ ندارد. هر شکل دارای هویت منحصر به فرد و ویژگی متمایز خود است. حجم ورودی مثلثی، پلکانی را در خود جای داده است که با زاویه سه بعدی کامل، به دنبال کانتور دیوار بالا می رود. این قرارگیری غیر محوری فضایی را برای درب ورودی در پایه پله ها فراهم کرده است. ایجاد ارتباط و هماهنگی جذاب بین پلان طبقه و بخش.

منحصر به فرد بودن

سیسیل کامرون، طراح داخلی، پس از کار بر روی اقامتگاه های قبلی مشتری، درک عمیقی از سبک، ترجیحات و بیزاری آنها از معمول دارد. بنابراین، موضوع هماهنگ کردن سبک متمایز آنها با دیدگاه معماری گریگوری شد. طراحی داخلی به طراحی معماری ارج می نهد و در عین حال فضا را با حس گرما و راحتی از طریق مجموعه ای انتخاب شده از قطعات بیانیه التقاطی معاصر آغشته می کند. برای تطبیق با اشکال غیرمتعارف اتاق، این تیم مقدار قابل توجهی از مبلمان سفارشی و رنگ‌ های رنگی را انتخاب کردند که منحصر به فرد بودن فضا را افزایش می‌ دهد. گرگ الهام خود را به تجربیات قبلی خود در کار با معماران مشهوری مانند Zvi Hecker و Daniel Liebeskind نسبت می دهد. او فریاد می‌زند: «کار کردن در کنار رؤیاپردازانی مانند زوی و دانیل به شما یاد می‌ دهد که شجاعت، جسارت و تفکر مستقل را در آغوش بگیرید.» خانه GPS مظهر آن احساسات است و به عنوان گواهی بر منحصر به فرد بودن، شجاعت، جسارت و هیجان محض آن است.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه معماری خانه ای با اشکال اولیه بزرگ دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 302

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *