معرفی چند نمونه دکوراسیون داخلی منزل

چند نمونه دکوراسیون داخلی منزل

انواع طراحی داخلی منزل

در این بخش از خط معمار با معرفی چند نمونه دکوراسیون داخلی منزل همراه کاربران عزیز و گرامی هستیم. افزایش ساخت و ساز جهت پاسخ دادن به نیاز های زندگی شهرنشینی موجب کاهش کیفیت در طراحی فضاهای داخلی ساختمان های مسکونی شده است. بدین ترتیب ممکن است با وجود متراژ های پایین، فضاهای بِلا استفاده ای وجود داشته باشد که می توانست با طراحی مناسب آن به یک بخش کاربردی تبدیل گردد. با طراحی و دکوراسیون داخلی منزل می توان از وجب به وجب فضای موجود در جهت افزایش عملکرد فضا و ایجاد فضایی زیبا برای زندگی استفاده کرد. از طرفی می توان گفت که طراحی و دکوراسیون داخلی فراتر از داشتن خانه ای با مبلمان شیک می باشد. از اهداف اصلی بازسازی و دکوراسیون داخلی یک خانه می توان به ایجاد فضایی دلباز، کاربردی، زیبا و منطبق با شخصیت و سلیقه هر فرد ایجاد کرد به طوری که از حضور در آن احساس رضایت و آرامش داشته باشد. اما باید دقت داشت که اگر طراحی و چیدمان مبلمان در منزل به درستی و منطبق با اصول طراحی و دکوراسیون داخلی انجام نشود، ممکن است یک فضای بزرگ، کوچک به نظر برسد و مهم تر از همه همانطور که در بالا بدان اشاره شد فضاهای مورد نیاز بِلا استفاده قرار گیرد.

اگر دنبال کننده ی خط معمار هستید، قطعا مقالاتی را که در ارتباط با طراحی و دکوراسیون داخلی منزل به اشتراک گذاشته ایم را مطالعه کرده اید. در این بخش نیز تصمیم داریم نمونه هایی از انواع طراحی داخلی منزل را برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. با دیدن و بررسی انواع طراحی داخلی منزل شما می توانید سبک مورد نظر خود را بیابید و طراحی و بازسازی خانه خود را انجام دهید. بهتر است که این نکته را نیز اضافه کنیم که اگر قصد دارید خانه خود را بازسازی کنید و تغییراتی عمده در طراحی و جانمایی بخش ها داشته باشید، بهتر است که در این مورد با معماران و طراحان داخلی مشورت کنید و این امر مهم را به متخصصین آن بسپارید. آن ها با دانش و تجربه ای که دارند، بازسازی و تغییر دکوراسیون منزل شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند و شما می توانید با بهره مندی از مشاره و کمک آن ها خوانه رویایی خود را طراحی کنید. شرکت طراحی دکوراسیون آوگون نیز با بهره مندی از متخصصان و طراحان داخلی با تجربه و خلاق آماده ارائه ی خدمات طراحی و بازسازی ساختمان مسکونی می باشد. شما می توانید برای مشاوره گرفتن و طراحی داخلی منزل خود با مشاوران این مجموعه از طریق شماره تلفن های زیر ارتباط برقرار کنید. در ادامه خط معمار شما را به دیدن چند نمونه دکوراسیون داخلی منزل با سبک های مختلف همراه با شرح پروژه دعوت می نماید.

نمونه اول دکوراسیون داخلی منزل

این پروژه شامل بازسازی و طراحی داخلی خانه برای شخصی می باشد که قصد داشت شلوغی شهر را با محیط آرام روستا عوض کند و به او امکان این را دهد تا در محیطی آرام و بی دغدغه به در کنار اعضای خانواده اش زندگی کنند.

بر خلاف وضعیت موجود، که با چندین تقسیم بندی کوچک مشخص می شود، در طی بازسازی تصمیم بر این شد تا فضایی وسیع و مینیمالیستی در عین افزایش نور طبیعی و بهره مندی از مناظر اطراف ایجاد شود.

مساحت ساختمان ۱۱۰ متر مربع است و از یک سوئیت، کمد، حمام اصلی، اتاق نشیمن/آشپزخانه، اتاق خواب مهمان و یک منطقه فنی کوچک تشکیل شده است. هدف از انتخاب مبلمان و نورپردازی، ایجاد راحتی با ایجاد فضایی پیچیده و صمیمی بود که شامل اشیای مبلمان کلاسیک است که به طور خاص برای این پروژه طراحی شده اند.

نمونه دوم دکوراسیون داخلی منزل

نمونه ای که قصد بررسی اش را داریم بر عکس آپارتمان قبلی که دارای متراژ نسبتا بالایی بود، دارای مساحتی با متراژ ۴۸ مترمربع می باشد و صاحب آن زوج جوانی هستند که می خواستند فضایی مدرن، ساده و منطبق با تکنولوژی روز می خواستند داشته باشند. به عبارتی می توانت گفت که این زوج جوان کیفیت را به کمیت ترجیح می دهند و از این رو طراحان برا ی آن ها فضایی کوچک و مدرن و متناسب با تکنولوژی پیشرفته را اجرا کردند. آپارتمان ۴۸ متری از نظر فنی مجهز است: شامل دو حمام، سه بخش بزرگ ذخیره سازی با عملکردهای مشخص، سیستم تهویه متعادل و تهویه مطبوع کانال است. چیدمان به گونه ای طراحی شده است که اندازه نسبتاً کوچکی از فضا را پنهان می کند – با استفاده از پارتیشن های کشویی، در صورت لزوم می توان همه اتاق ها را به هم وصل کرد. کل مفهوم چیدمان معرف “انتقال” فضا است که می توان از نقاط مختلف به آن نگاه کرد و نماهای جالب و پیچیده ای را تشکیل داد. فضای داخلی آپارتمان مدرن، واضح و گرافیکی است، با این وجود هنوز هم دنج و گرم است. این بر اساس ترکیب مجموعه ای از بافت ها و رنگ ها است که با جزئیات و عناصر مشکی تأکید شده است.

 

در این بخش از خط معمار به معرفی چند نمونه دکوراسیون داخلی منزل همراه با شرح کامل پروژه پرداخته شد.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archilovers

تعداد بازدید: 169

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *