غرفه شرکت مبلمان USM در نمایشگاه مبلمان میلان ۲۰۱۸

طراحی غرفه، ساخت غرفه، اجرای غرفه

غرفه شرکت مبلمان USM در نمایشگاه مبلمان میلان ۲۰۱۸

نمایشگاه بزرگ و بین المللی مبلمان و صنایع وابسته شهر میلان با نام salone del mobile، یکی از برترین نمایشگاه های صنعت مبلمان است که در دنیا برگزار می شود. از این رو برندهای سرشناس مبلمان، حضوری فعال در این نمایشگاه ها دارند و سعی می کنند محصولات جدید و خلاقانه ای از خود در معرض نمایش بگذارند.

از آنجایی که این نمایشگاه در صنعت دکوراسیون فعالیت می کند، به طور قطع طراحی و دیزاین غرفه های شرکت ها، از اهمیت بالایی برخودار است و جنبه ی رقابتی بسیار شدیدی در این رابطه بین شرکت ها وجود دارد. این نمایشگاه را می توان بهشت طراحی غرفه دانست و ایده های بسیار خوبی از آن برداشت نمود.

با این مقدمه طولانی در مورد این نمایشگاه قصد داریم به غرفه شرکت USM بپردازیم که یک برند مبلمان سوییسی است که در زمینه تولید مبلمان اداری و همینطور Home Office فعالیت می کند. جالب است بدانید طراحی غرفه این شرکت توسط گروه معماری سرشناس UNstudio طراحی و اجرا شده است.

ایده بکار گرفته شده توسط تیم معماری و کارفرما برای طراحی غرفه، تمرکز بر موضوع فراگیر شدن تکنولوژی، توسعه کسب و کارها بر پایه تکنولوژی، از ببین رفتن لزوم ایجاد محیطی خاص برای کار، موبایلیتی شدن کسب و کارها و در نهایت برپایی محیط کار در هر فضا، از ایده های طراحی و ساخت این غرفه هستند.

بر این اساس، تیم معماری از ایده ی اتاق های یک خانه در مقیاس بزرگ برای ساخت این غرفه بهره گرفته است. اتاق های نشیمن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و یک بخش مجزای Home Office در این غرفه با استفاده از بیش از ۱۳ هزار قطعه لوله ساخته شده اند و تلاش بر این بوده است که در هر کدام از این فضاها، مبلمان اداری و نحوه ی پیاده سازی آن، مورد بررسی قرار گیرد. ایده پیاده شده، سخت و کمی دور از ذهن به نظر می رسد. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر این غرفه بیاندازید.

طراحی غرفه، ساخت غرفه، اجرای غرفه طراحی غرفه، ساخت غرفه، اجرای غرفه طراحی غرفه، ساخت غرفه، اجرای غرفه طراحی غرفه، ساخت غرفه، اجرای غرفه طراحی غرفه، ساخت غرفه، اجرای غرفه طراحی غرفه، ساخت غرفه، اجرای غرفه طراحی غرفه، ساخت غرفه، اجرای غرفه

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 672

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *