دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل

دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل

دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل

در این بخش قصد داریم به یکی از مهم ترین بخش های اداری که دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل است، بپردازیم. اگر چه طراحی و دکوراسیون تمامی بخش های اداری اهمیت دارد اما، اتاق مدیریت جزو مهم ترین بخش مجموعه اداری، شرکت ها، سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی می باشد. به طوری که می توانیم بگوییم که این بخش به عنوان قلب مجموعه های اداری می باشد. بدین ترتیب طراحی بخش اتاق مدیریت باید نسبت به سایر بخش های اداری متفاوت تر و با حساسیت بالاتری انجام شود، زیرا در این فضا افراد و مهمان های مهمی که با سازمان ها در ارتباطند رفت و آمد می کنند و مهم ترین تصمیم ها و کارها در این بخش انجام می شود. توجه به نکات زیر می تواند شما را در دکوراسیون اتاق مدیریت جذاب و منحصر به فرد راهنمایی کند.

انتخاب میز و صندلی مدیریت:

یکی از مهم ترین عناصر در اتاق مدیریت، میز مدیر می باشد. معمولا میز ها و صندلی های مدیریت نسبت به میزهای کارمندان بزرگ تر و متفاوت تر از میزهای کارمندان می باشد و جزئیات بیش تری را نیز شامل می شود. برخی از نمونه ها  دارای کشو ها و فایل های متعددی برای نگهداری اشیا و لوازم ضروری می باشد. در بازار نمونه های متعددی و مدرنی از میزهای مدیریتی موجود می باشد که طراحان با توجه به سبک دکوراسیون و سلیقه کارفرما به انتخاب آن ها می پردازند.

انتخاب مبلمان مناسب و راحت:

یکی دیگر از نکاتی که هنگام طراحی اتاق مدیریت باید به آن توجه داشت انتخاب مبلمان راحت و مناسب برای مهمانان می باشد. انتخاب مناسب مبلمان علاوه بر ایجاد جذابیت در فضا، باعث می شود که این فضا از حالت رسمی خارج شود و وجهه ای راحت تر داشته باشد.

رنگ در اتاق مدیریت:

قطعا اولین چیزی که افراد وارد هر فضایی که می شوند با آن برخورد می کنند، رنگ محیط می باشد. بنابراین انتخاب رنگ مناسب در این فضا تأثیری اساسی بر روی افراد می گذارد. توصیه می شود که برای طراحی داخلی دفتر کار به ویژه اتاق مدیریت از تنالیته های روشن استفاده کنید تا افراد در طی برگزاری جلسات و مذاکره ها احساس آرامش داشته باشند.

قفسه ها و فایل ها:

سعی کنید که بخشی از فضا را به قفسه ها برای نگهداری اسناد و فایل های موجود در دفتر اختصاص دهید. شما می توانید برای ایجاد هارمونی با سایر اشیا و مبلمان این قفسه ها را تهیه نمایید.

نورپردازی فضا:

همانطور که نورپردازی در تمامی بخش های داخلی اهمیت دارد، در فضای اداری نیز حائز اهمیت می باشد، زیرا افراد زمان طولانی را در طول روز در دفتر می گذرانند و به گونه ای می توانیم بگوییم که دفتر اداری خانه دوم افراد محسوب می شود. بنابراین باید در طراحی دفتر مدیریت نور را نور طبیعی را در کنار منابع نوری مصنوعی در نظر داشته باشید.

در ادامه خط معمار مجموعه از تصاویر دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل براتان ارائه خواهد داد، شما می توانید از این نمونه ها الهام بگیرید و فضای اتاق مدیریت مورد نظر خود را طراحی کنید.


دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل دکوراسیون داخلی اتاق مدیر عامل

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 2,297

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *