طرح دکور آرایشگاه مردانه

طرح دکور آرایشگاه مردانه

طراحی و دکوراسیون داخلی مدرن آرایشگاه مردانه

همانند سایر فضاهای داخلی، سالن های آرایشگاه مردانه نیز نیاز به طراحی اصلی و دکوراسیون داخلی دارند. صاحبان آرایشگاه ها می خواهند سالنشان مکان مناسبی برای مشتریانشان باشد تا در حین لذت بردن از کوتاه کردن مو یا کوتاه کردن ریش، احساس راحتی کنند. جنبه های ضروری متعددی برای طرح دکور آرایشگاه مردانه مانند حفظ هماهنگی با رنگ ها، داشتن مکانی تمیز، سازماندهی یا داشتن مبلمان با کیفیت بالا وجود دارد که باید در هنگام راه اندازی آن بدان توجه داشت. در ادامه ایده های متعددی را به اشتراک خواهیم گذاشت که می تواند به شما در طراحی آرایشگاه خاص و منحصر به فرد کمک کند.

انتخاب رنگ متناسب با برند سالن

تحقیقات نشان می دهد که حدود ۸۵ درصد از مصرف کنندگان بر این باورند که رنگ بزرگترین محرک هنگام خرید چیزی است. همچنین، ۹۲٪ از کارشناسان تأیید می کنند که ظاهر بصری به طور کلی متقاعد کننده ترین عامل برای جذب مشتری است.

با توجه به اینکه رنگ ها تأثیر قابل توجهی بر ذهن و تجربه مشتری شما دارند، باید مراقب باشید که چه رنگی را برای طراحی و دکوراسیون آرایشگاه خود انتخاب می کنید. بنابراین، توصیه طراحان و کارشناسان بر این است که تا حدامکان تعادل را حفظ کرده و ترکیب رنگ هایی مانند قرمز-خاکستری، سیاه-سفید، قهوه ای و غیره را انتخاب کنید.

انتخاب سبک دکوراسیون انحصاری

انتخاب سبک آرایشگاه شما بستگی زیادی به رده سنی مشتریان شما دارد. به عنوان مثال، اگر مشتری جوانی بین ۱۸ تا ۳۵ سال دارید، می توانید به سراغ سبک آرایشگاه مدرن با آینه های زیاد و نور طبیعی بروید. از طرف دیگر، اگر اکثر مشتریان شما بیش از ۳۵ سال سن دارند، می توانید به سبک قدیمی، روستیک یا کلاسیک بروید. بنابراین برای ایجاد تجربه ای متفاوت برای مشتری در آرایشگاه خود، انطباق سبک سالن خود ضروری است.

ایجاد سالن انتظار راحت

سالن انتظار آرایشگاه شما جایی است که مشتریان بیشتر وقت خود را در آرایشگاه پیش از انجام خدمات زیبایی می گذرانند. با در نظر گرفتن این موضوع، باید فضایی دلپذیر ایجاد کنید که آنها از آن لذت ببرند.

شرح پروژه

در این بخش از خط معمار با معرفی نمونه ای از طرح دکور آرایشگاه مردانه همراه شما عزیزان هستیم. آرایشگاه و فروشگاه لوازم آرایشی Akin که توسط فتر معماری ANARCHITECT طراحی شده است، هدف اصلی ایجاد یک مجموعه ای منحصر به فرد که در آن برگزیده ای از کارآفرینان بومی مستقر در دبی قرار بود فعالیت داشته باشند، است.  نام پروژه AKIN برگرفته از ایده برادری (هم خانواده) که افراد همفکری است که پایبند به صنعتگری، استفاده از جزئیات ظریف و زیبایی شناسی هستند. طراحان در طی بازسازی این پروژه اعتقاد داشتند که یک فرصت منحصر به فردی برای طراحی و ایجاد یک اثر معماری داخلی زیبا در مقیاس کوچک در فضای محدود ۳۵ متر مربع وجود دارد.

همانطور که طراحان اشاره می کنند، زیبایی شناسی نتیجه یک طراحی دقیق و فرآیند ساخت است که نمایانگر یک اثر معماری و برخورد متمرکز بر عملکرد است. این تمرین از ساختارهای ساحلی سبُک وزن الهام گرفت. معماران به جای پنهان کردن فضاهای موجود، تصمیم گرفتند فضا را با یک درج ساختاری بتنی خاکستر قاب کنند. این امر فضایی تو در تو ایجاد می کند که لایه های مختلف را معرفی کرده و حس ارتفاع و سبکی را ایجاد می کند و در عین حال مرزهای جدید اما قابل نفوذی را مشخص می کند. برنامه ریزی فضا بر اساس نیازهای کارفرمایان انجام شد. فرورفتگی جلوی مغازه نشانه ای پایبند بودن به سنت است، با این حال حائلی بین لابی ساختمان اصلی و آرایشگاه و فروشگاه Akin ایجاد می کند. متریال، جزئیات و نور مهمترین عناصر معماری داخلی در این پروژه هستند. طراحان همچنین به سنت آرایشگری با لوگوی AKIN از جنس برنجی که درون کف لابی مرمری قرار دارد، اشاره داشت و از کاشی های موزاییک شش ضلعی سیاه و سفید برای شناسایی منطقه آرایشگاه برای عملکرد و کاربردی استفاده کرد. کل فضا به صورت سفارشی و دست ساز در امارات متحده عربی طراحی شده است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر طرح دکور آرایشگاه مردانه دعوت می نماید.

طرح دکور آرایشگاه مردانه

طراحی و دکوراسیون داخلی مدرن آرایشگاه مردانه

طرح دکور آرایشگاه مردانه

طراحی و دکوراسیون داخلی مدرن آرایشگاه مردانه

طرح دکور آرایشگاه مردانه

طراحی و دکوراسیون داخلی مدرن آرایشگاه مردانه

طرح دکور آرایشگاه مردانه

طراحی و دکوراسیون داخلی مدرن آرایشگاه مردانه

طرح دکور آرایشگاه مردانه

طراحی و دکوراسیون داخلی مدرن آرایشگاه مردانه

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archilovers

تعداد بازدید: 253

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *