طرحی برای زنده کردن فضاهای مرده: Wack Space UP

معماری خلاقانه،طرح معماری

طرحی برای زنده کردن فضاهای مرده: Wack Space UP –

از زبان معمار پروژه: ما چند معمار جوان ویتنامی هستیم که قصد راه اندازی یک دفتر معماری داشتیم و به دنبال پیدا کردن فضایی برای یک دفتر معماری، شهر را جستجو می کردیم. در این جستجو و شهر گردی، متوجه شدیم که بالکن ها در خانه های شهر، کاملا بی استفاده هستند و در واقع مردم بطور کل از بالکن ها استفاده نمی کنند. دلایل این امر گرد و خاک، سروصدا، دزدی و … می باشد. بالکن ها در واقع فضاهایی مرده بودند. با این اوصاف ما تصمیم به ارائه ی طراحی گرفتیم که این فضاهای مرده را زنده کنیم و این طرح Wack Space UP نام گرفت. در این طرح که بسیار ساده است، با استفاده از میل گردهایی که به یکدیکر جوش داده می شوند. قفسه هایی ساخته می شوند می توان از آنها برای مقاصد مختلف از جمله فضای کاشت و نگهدای گیاه استفاده نمود.

این طرح در فضاهای داخلی نیز مورد استفاده است و می توان به وسیله ی آن حالت های مختلفی از قفسه را اجرا نمود و البته به مقاصد مختلف از آن استفاده نمود.

در ادامه می توانید تصاویر مختلف این طرح را مشاهده نمایید. طراح و ارائه دهنده این ایده گروه معماری Farming Studio می باشد.

معماری خلاقانه،طرح معماری معماری خلاقانه،طرح معماری معماری خلاقانه،طرح معماری معماری خلاقانه،طرح معماری معماری خلاقانه،طرح معماری معماری خلاقانه،طرح معماری معماری خلاقانه،طرح معماری معماری خلاقانه،طرح معماری معماری خلاقانه،طرح معماری

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 986

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *