طراحی و دکوراسیون داروخانه مدرن و کوچک

طراحی داروخانه ، دکوراسیون داروخانه ، دیزاین داروخانه

طراحی و دکوراسیون داروخانه مدرن و کوچک

در این بخش قصد داریم با همراهی شما به بررسی طراحی و دکوراسیون داروخانه کوچک در شهر لودویگزبرگ آلمان بیاندازیم. نمی توان گفت قطعا این داروخانه بر اساس سبک مدرن کار شده است اما این سبک، نزدیکترین ویژگی ها به نحوه طراحی این فضای تجاری را دارد. دلیل این امر استفاده از خطوط منحنی در کنار خطوط صاف است.

طراحی این داروخانه توسط استودیو معماری Ifgroup صورت گرفته است.همانند دیگر کارهای این گروه، این پروژه نیز در عین سادگی و زیبایی به سر می برد. تخصص این گروه، استفاده از المان های کم هزینه و ارائه یک طرح ساده و مدرن و خلاقانه است. به عنوان مثال در این پروژه می توان به سقف داروخانه اشاره نمود. سقف به سادگی نقاشی شده است. در عمده کارهای این گروه می توان این المان ها را مشاهده نمود.

اگر قصد طراحی داخلی داروخانه دارید، دعوت می کنیم تصاویر این داروخانه را مشاهده و بررسی نمایید. ایده های ساده و خوبی در این طرح وجود دارد.

طراحی داروخانه ، دکوراسیون داروخانه ، دیزاین داروخانه طراحی داروخانه ، دکوراسیون داروخانه ، دیزاین داروخانه طراحی داروخانه ، دکوراسیون داروخانه ، دیزاین داروخانه طراحی داروخانه ، دکوراسیون داروخانه ، دیزاین داروخانه طراحی داروخانه ، دکوراسیون داروخانه ، دیزاین داروخانه طراحی داروخانه ، دکوراسیون داروخانه ، دیزاین داروخانه طراحی داروخانه ، دکوراسیون داروخانه ، دیزاین داروخانه طراحی داروخانه ، دکوراسیون داروخانه ، دیزاین داروخانه

پلان:

پلان داروخانه

 

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 3,926

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *