طراحی ویلا شهریار

طراحی و ساخت ویلا

زندگی شهر نشینی و دغدغه ها و فشار های روانی ناشی از آن موجب شده تا مردم برای فرار از این فشارها به طبیعت سرسبز اطراف شهرها پناه ببرند و اوقات فراغتشان را در طبیعت بکر در آرامش و به دور از آلودگی ها و دغدغه های روزمره سپری کنند. این امر موجب افزایش تقاضای ساخت و ساز ویلا در حاشیه های خوش آب و هوای کلان شهرهایی چون تهران شده است. به طوری که می توان گفت در چند سال اخیر مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران به مراکز تفریحی شهروندان تبدیل شده اند. در میان مناطق مخالف، شهریار جزو شهرهای حاشیه تهران است که در چند سال اخیر به دلیل آب و هوا خوب و طبیعت سرسبزی که دارد، مورد توجه افراد قرار گرفته و ما شاهد ساخت و ساز ویلاهای لوکس و مدرنی در آنجا هستیم. اگر شما نیز قصد دارید تا در شهریار یک ویلای زیبا و مدرنی را داشته باشید، این مطلب خط معمار را از دست ندهید. در این مقاله خط معمار می خواهد سوال های احتمالی شما را در هنگام طراحی و ساخت ویلا در شهریار پاسخ دهد.

بررسی جغرافیایی منطقه ی شهریار

طراحی ویلا شهریار

جاذبه طبیعی شهریار-منبع: ایران نیوز

منطقه ی شهریار یکی از خوش آب و هواترین مناطق حاشیه شهر تهران می باشد. وجود باغ های سرسبز و باصفا، طبیعت زیبا و هوای خنک و پاکیزه آن موجب جذب گردشگران به خصوص در فصول گرم سال شده است. این منطقه به دلیل نزدیکی اش به تهران و دسترسی آسان آن توجه بسیاری از شهروندان تهرانی و شهرهای اطراف آن را به خود جلب کرده است. شهریار به دلیل جاذبه هایی که دارد، برای تفریحات آخر هفته به همراه اعضای خانواده یک انتخاب ایده آل می باشد و به منطقه تفریحی برای گردشگران تبدیل شده است. این منطقه در کیلو متری تهران قرار دارد. طبیعت زیبا، باغ های میوه و مناظر سرسبز شهریار از جاذبه های طبیعی این منطقه می باشد. علاوه بر این وجود بناهایی چون آتشکده تخت رستم و کوه تخت رستم، تپه و قلعه جوقین، تخت کیکاووس و سایر بناهای تاریخی، این منطقه را به یک قطب گردشگری تبدیل کرده است.

ساخت ویلا در شهریار

به دلیل آب و هوای خوب، باغ های سرسبز میوه و دنج بودن منطقه ی شهریار، ما در سال های اخیر شاهد طراحی و ساخت ویلاهای متعددی در این منطقه هستیم. اگر شما نیز ساکن تهران و یا اطراف تهران هستید و قصد دارید تا در حاشیه شهر یک ویلا و یا باغچه ای کوچک جهت گذران اوقات فراغت با اعضای خانواده ی خود داشته باشید، یکی از مناطق خوش آب و هوایی که به شما پیشنهاد می کنیم، شهریار می باشد. بنابراین توصیه می کنیم که این مطلب خط معمار را از دست ندهید. خط معمار در ادامه سعی می کند تمامی سوال ها و جزئیاتی که برای طراحی و ساخت ویلا در شهریار ممکن است به آن ها برخورد کنید را برایتان به طور کامل پاسخ و شرح دهد.

ساخت ویلا یا خرید ویلا در شهریار

طراحی ویلا شهریار

ساخت ویلا در شهریار

یکی از متداول ترین سوال هایی که توسط افراد مطرح می شود این است که ویلای ساخته شده و آماده بخرند و یا این خودشان ویلا بسازند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که انتخاب شما به طور عمده بسته به سلیقه و روحیات و انتظار شما از ویلای مورد نظرتان می باشد. برخی از افراد فقط محوطه باغ و وجود یک ساختمان برایشان اهمیت دارد و مسائلی چون نوع معماری، طراحی داخلی و تقسیم بندی فضا برایشان در الویت نباشد و فقط می خواهند در بازه ی زمانی کوتاه ساکن ویلای خود شوند. اگر شما جزو این دسته افراد هستید، توصیه می کنیم که ویلای مورد نظر خود را آماده خریداری کنید و در اسرع وقت ساکن آن شوید. از این رو بهتر است که به دفاتر فروش ویلا در شهریار مراجعه کنید و ویلای ایده آل خود را خریداری کنید. اما اگر می خواهید ویلای ایده آل و رویایی خود را داشته باشید، بهترین روش این است که خودتان ویلای رویاهایتان را بسازید. درست است که زمان طولانی تر و مراحلی چون کسب مجوز، طراحی و ساخت ویلا را پیش رو خواهید داشت، اما در نهایت شما ویلایی را خواهید داشت که در رویاهای خود تصور می کردید. از طرفی نیز شما می توانید هزینه های ساخت و ساز را خودتان مدیریت کنید و در نتیجه از لحاظ اقتصادی نیز برای شما مقرون به صرفه تر از خرید ویلا خواهد بود. طی کردن این مراحل با مشاوره با یک مجموعه متخصص می تواند دلچسب تر و راحت تر باشد. بنابراین اگر قصد طراحی ویلا در شهریار را دارید، ما را در ادامه همراهی کنید.

ارتباط با دفتر معماری آوگون جهت مشاوره طراحی و ساخت ویلا در شهریار

گروه معماری آوگون مجموعه ای مختصص در معماری و طراحی داخلی است که در طی سال های فعالیتش پروژه های مدرن و با کیفیتی را به لحاظ ساختاری در حوزه های مختلف مسکونی، اداری، درمانی، تجاری و فرهنگی طراحی و اجرا نموده است. در ادامه نحوه ی برقراری ارتباط با مجموعه و روند کار با گروه معماری آوگون را جهت طراحی ویلا شهریار شرح خواهیم داد.

طراحی ویلا شهریار

مشاوره با دفتر معماری آوگون

روند کار گروه معماری آوگون چگونه است

بهتر است که از همان ابتدا و پیش از اولین جلسه ی حضوری با روند کار و نحوه ی ارتباط با گروه معماری آوگون آشنا شوید. این امر موجب می شود تا با آگاهی کامل ارتباط خود با این مجموعه را آغاز خواهید کرد. بدین صورت که شما پس از تماس اولیه خود با مجموعه ی آوگون اطلاعات مربوط به موقعیت و متراژ پروژه ی خود را به دفتر گزارش می دهید. پس از تماس با مجموعه اولین جلسه ی حضوری برگزار شده و در طی این جلسه شما خواسته و نیاز های خود را به مشاوران مطرح می کنید. طراحان نیز با در نظر گرفتن قوانین، نیازها و خواسته های شما اتودهای اولیه را طراحی می کنند. پس از این که طرح اولیه به تأیید شما رسید، مدل سه بعدی پروژه طراحی خواهد شد و مراحل بعدی ساخت و ساز آغاز خواهد شد. گروه معماری آوگون از همان ابتدای طراحی تا ساخت و تکمیل پروژه، همراه کارفرمایانشان قرار می گیرد و همواره سعی بر این دارد تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به آن ها ارائه دهد و رضایت کارفرمایان را جلب کنند. بنابراین شما می توانید با اطمینان خاطر تمامی مراحل از طراحی تا ساخت ویلای خود را به گروه معماری آوگون بسپارید. از طرفی دیگر ممکن است شما فقط از مجموعه آوگون، طراحی پلان ها را بخواهید و مسئولیت اجرا را خودتان به عهده بگیرید. در هر صورت طراحان ما در تمامی این مراحل همراه شما خواهند بود.

_ تماس با دفتر معماری و مشاوره

_ طراحی اولیه

_ تأیید نهایی طرح

_ آغاز ساخت

مشاهده ویلاهای طراحی شده توسط دفتر معماری آوگون (بررسی ویژگی ها و سبک کاری)

در چند سال اخیر گروه معماری آوگون نمونه های متنوعی از پروژه های معماری و طراحی داخلی با کاربری های مختلف را اجرا کرده اند. متخصصان مجموعه معماری آوگون جدید ترین و به روز ترین طرح ها را با توجه به سلیقه و سبک طراحی مورد نظر شما، ارائه می دهند. همانطور که پیش تر گفته شد سبک های مختلفی در معماری و طراحی داخلی وجود دارد که برخی از آن ها مانند سبک مدرن و کلاسیک با روحیه و سلیقه ی ایرانی ها سازگارترند و در سال های اخیر در میان افراد طرفداران بیش تری پیدا کرده اند. در ادامه توضیحی مختصر راجع به این سبک ها به همراه تصاویر ارائه خواهیم داد تا شما عزیزان بیش تر با آن ها آشنا شویذ و با آگاهی کافی سبک معماری و دکوراسیون داخلی ویلای خود را انتخاب کنید :

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک از سبک های محبوب و پر طرفدار در معماری و طراحی داخلی می باشد. همانطور که از نامش پیداست این سبک تجملاتی بوده و کسانی که طرفدار زرق و برق و جزئیات هستند توصیه می کنیم تا ویلای خود رابه این سبک طراحی کنند.

سبک مدرن

این سبک جزو سبک هایی است که اجرای آن کم هزینه بوده و در عین حال زیبا می باشد و به همین دلیل توجه بسیاری از ایرانی ها را به خود جلب کرده است. از ویژگی های بارز این سبک سادگی، استفاده از خطوط صاف و حذف جزئیات اضافی است. امروزه بیش تر ویلاهای طراحی و ساخته شده در سراسر ایران و جهان به سبک مدرن ساخته شده اند.

در ادامه خط معمار مجموعه از نمونه ویلاهای طراحی و اجرا شده توسط گروه معماری آوگون را آماده ساخته و ارئه خواهد داد. شما با دیدن این نمونه ها می توانید با نحوه طراحی و سبک کاریشان بیش تر آشنا شوید. در ادامه شما را به دیدن پروژه های گروه معماری آوگون دعوت می نماییم:

جهت بزرگنمایی روی تصاویر کلیک نمایید.

اجرای ویلای کوچک زاده

طراحی ویلای جابان

طراحی ویلا آبسرد

ارائه ی تصاویر تمامی پروژه های طراحی و اجرا شده توسط گروه معماری آوگون در این مطلب نمی گنجد و ما در این بخش به معرفی چند پروژه فوق بسنده می کنیم. اگر تمایل به دیدن سایر پروژه های طراحی شده توسط این مجموعه هستید، می توانید به وبسایت شرکت معماری آوگون مراجعه نمایید و یا این که می توانید در طی جلسه ای حضوری با طراحان نمونه پروژه های اجرا شده را مشاهده کنید.

جهت رزرو جلسه حضوری و طراحی و ساخت ویلا در شهریار با شرکت معماری آوگون تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

برآورد تقریبی هزینه های ساخت ویلا در شهریار

برآورد ساختن و هزینه های طراحی و ساخت ویلا در شهریار تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. عواملی از جمله موقعیت قرارگیری زمین، شرایط جغرافیایی، متراژ ویلا، تعداد طبقات، سبک دکوراسیون، متریال و مصالح به کار رفته در نما و طراحی داخلی، دستمزد کارگران و غیره از جمله مواردی هستند که هزینه ی نهایی را تحت تأثیر قرار می دهند. بهتر است که نکته را اضافه کنیم که در یکی دو سال سال اخیر قیمت مصالح افزایش رو به افزایش بوده و در نتیجه نمی توان به طور قطع بودجه ی مشخصی را برای ساخت ویلا در نظر گرفت و ممکن است که هزینه نهایی کمی بیش تر از آن چیزی که تخمین زده شده، باشد. با وجود این اگر شما بتوانید بودجه ی خود را به درستی مدیریت کنید قطعا با کمبود بودجه روبرو نخواهید شد. حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که چگونه باید در ساخت ویلا بودجه خود را مدیریت کنید. بهترین روش برای مدیریت بودجه خود این است که خرید مصالح و متریال مورد نیاز خود رابه معماران و متخصصان این امر بسپارید. متخصصان ما در این مجموعه همواره سعی بر این دارند تا پروژه ی شما را با توجه به بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید اجرا سازند که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، کیفیت مطلوب را نیز داشته باشد. شما می توانید جهت برآورد هزینه های طراحی و ساخت ویلا در شهریار با مشاوران و متخصصان ما در گروه معماری آوگون تماس بگیرید.

جهت طراحی و ساخت ویلا در شهریار با شرکت معماری آوگون تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

 

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline.ir

تعداد بازدید: 729

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *