طراحی ویلای ساحلی یک طبقه مدرن

طراحی ویلا،معماری ویلا

طراحی ویلای ساحلی یک طبقه مدرن

اگر ویلایی ساحلی دارید و دوست دارید طراحی مدرن برای ویلای خود داشته باشید یا در حال طراحی یک ویلای ساحلی هستید، پیشنهاد می کنیم بررسی این ویلای مسکونی در سواحل شهر سیدنی استرالیا را از دست ندهید. نکته آنکه این ویلا در یک طبقه طراحی و اجرا شده است. واحدهای ویلایی یک طبقه بسیار کمیاب هستند چرا که معمولا ویلاها نیز حداقل در دو طبقه طراحی و ساخته می شوند. در ویلاهای دو طبقه، معمولا فضاهای عمومی و خصوصی در طبقات از یکدیگر جدا می شوند اما در ویلای یک طبقه، تمام این فضاها باید در پلان یک طبقه حل گردند.

نکاتی که در این آپارتمان آنها را شاخص و قابل اشاره می بینیم، نمای ساختمان است که بسیار ساده، اما گرم و مدرن کار شده است. نکته دیگر وید (Void) ای است که در میانه ساختمان قرار گرفته است و نور فضای داخلی را تامین می کند.

نکته دیگر بکارگیری متریال های متفاوت است. به نحوی که شما چند مدل کفپوش، چند مدل دیوارپوش و … را در این یک طبقه مشاهده خواهید نمود. در مجموع می توان به این ویلای ساحلی نمره خوبی به لحاظ طراحی و اجرا داد و این طرح می تواند منبع خوبی برای ایده گرفتن باشد. با خط معمار همراه باشید.

طراحی ویلا،معماری ویلا

طراحی ویلا،معماری ویلا

طراحی ویلا،معماری ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 2,473

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *