این یک آپارتمان با طراحی مدرن است!

طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن

طراحی منزل مسکونی بر اساس سبک مدرن

در این بخش قصد داریم با همراهی شما به بررسی طراحی آپارتمان به سبک مدرن بپردازیم. در زیر اطلاعات این آپارتمان را مشاهده می نمایید:

طراحی داخلی : معماران اوکراینی Slava Balbek, Andrii Berezynsky, Alexander Ivasiv

موقعیت: اوکراین، کیو

متراژ: ۲۵۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۵

تمام شاخصه ها و ویژگی های سبک مدرن را در این آپارتمان می توان مشاهده نمود. از خطوط صاف تا کاربرد متریال هایی که استفاده از آنها در سبک مدرن رایج هستند. اما دلیل اصلی اینکه اعتقاد داریم این فضا مدرن است، وجود روح مدرنیته در طرح است.

اگر نگاهی گذرا به فلسفه و تاریخ پیدایش سبک مدرن بیاندازیم به خاطر می آوریم که پس از جنگ جهانی کشورهای جنگ زده به سراغ ساخت خانه هایی با قابلیت اجرای سریع و ساده رفتند و این سبک زاده شد. با نگاهی گذار به آپارتمان شماره ۳۲ (همین آپارتمان) متوجه همخوانی این دو فلسفه خواهیم شد. فلسفه سبک و فلسفه طراحی این آپارتمان!

از صحبت های مقدماتی بگذریم و به بررسی این آپارتمان بپردازیم. دو اتاق خواب، فضای نشیمن، فضای آشپزخانه و ناهارخوری و فضای کاری در کنار سرویس بهداشتی بخش های اصلی را تشکیل می دهند. (پلان آپارتمان در انتها قرار داده شده است.) کف با کفپوش چوبی با رنگ قهوه ای بسیار ملایم و سقف با تایل های بتن اکسپوز کار شده است. دیوار نیز با گچ و بتن و به رنگ های مختلف در بخش های مختلف، کار شده است.

المان ها و ویژگی های کوچکی نیز در فضا حضور دارند از جمله دیواری به رنگ آهن زنگ زده که به عنوان تخته سیاه در بخش کاری خانه قرار گرفته و مورد استفاده است. کشف سایر المان ها با شما. خط معمار را همراه نمایید.

طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل، طراحی آپارتمان مدرن

پلان آپارتمان

تحریریه خط معمار

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 639

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *