دکوراسیون داخلی کلینیک ادتودنسی با استراتژی بازاریابی

دکوراسیون داخلی کلینیک ادتودنسی با استراتژی بازاریابی

دکوراسیون داخلی کلینیک ادتودنسی با استراتژی بازاریابی

 کلینیک ارتودنسی All Star  با رنگ های جذاب و رنگ های بی صدا برای فضای خود در ریچموند، ویرجینیا توسط تیم طراحی داخلی Campfire & Co تکمیل شده است.

ارتودنسی آل استار به خانواده ها کمک می کند تا راه های هوایی سالم و لبخندی مطمئن داشته باشند. والدین، کودکان و بیماران بزرگسال توسط تیمی پرشور و دوستانه که در فضایی مدرن و آرامبخش درمان استثنایی ارائه می دهند، استقبال می کنند. در ادامه این مقاله به طراحی داخلی کلینیک All Star می پردازیم.

استراتژی اصلی در فضای داخلی All Star

مراقبت های ارتودنسی اخیراً از یک شبکه مبتنی بر ارجاع به یک بازار مستقیم به مصرف کننده تبدیل شده است. ارائه یک تجربه داخلی که متمایز است و باعث می شود مهمانان احساس آرامش و مراقبت کنند، جزء ضروری استراتژی بازاریابی و برنامه های رشد All Star است.

مکان دوم برای All Star بخشی از یک تلاش بزرگتر برای تغییر نام تجاری (همچنین توسط تیم طراحی تکمیل شده است) با هدف معرفی مجدد تجربه ای بوده که شخصیت دوستانه و رویکرد تصفیه شده آن ها را بهتر منعکس کند. نام تجاری و داخلی جدید، زیبایی‌ شناسی تازه و اسپورت آل استار را با سبکی مدرن، قابل دسترس و متمایز که برای همه سنین جذاب است و در بازار رقابتی متمایز است، تلفیق کرده است.

کانسپت داخلی با الهام از برند ورزشی All Star، نقوش اسپرت را به شیوه‌ ای ظریف، بالغ و ظریف بیان می‌ کند تا با مشتریان در هر سنی ارتباط برقرار کند، زیرا بزرگسالان مخاطبان صبور در حال رشد هستند.

طراحی بخش های مختلف فضای داخلی

با ورود به آل استار، لابی پذیرایی بیشتر شبیه یک کافه دنج است تا یک کلینیک. این فضا قابل ارتباط و آرامش است و از مهمانان برای لذت بردن از یک قهوه یا ارسال چند ایمیل پشتیبانی می کند.

برای بیماران جوان‌ تر، یک دیوار آسیاب‌ کاری سفارشی و بازیگوش دارای گوشه‌ های نشیمن دایره‌ ای و قوسی شکل برای تجربه‌ی خواندن یا بازی قرار داده شده است. دیوار کابینت به طور برجسته دارای کالاهای مارک دار است. مزیت مورد علاقه بیماران و همچنین به عنوان المانی که ذخیره سازی فضای داخلی را به حداکثر می رساند، استفاده شده است.

میز پذیرش دارای روکش هایی است که حس مهمان نوازی را القا می کند، با کاشی کاری شش گوش، گرافیک دیواری، و الگوهای هندسی الهام گرفته از زیبایی شناسی فعال All Star.

در داخل فضا، یک دیوار کلیپ‌ بورد الهام‌ گرفته از مربی، تبلیغات و لبخندهای بیمار را جشن می‌ گیرد. گرافیک پنجره‌ ای جسورانه با زبان مارک‌ دار به بیمارانی که وارد اتاق مشاوره آرامش‌ بخش و تصفیه شده می‌ شوند، خوشامد می‌ گویند.

طراحی فضایی برای شرح برنامه های درمانی مجموعه

ویترین شیشه ای استفاده شده، یک اتاق مشاوره قابل دسترسی و شفاف ایجاد می کند. مبلمان سبک و مطبوع، صندلی درمان و تلویزیون فضایی را برای معاینه کامل بیمار و فرصتی برای توضیح برنامه های درمانی به شیوه ای راحت و قابل درک فراهم می کند. کفپوش هندسی جسور، آثار هنری چوبی گرافیکی، و کاغذ دیواری طرح‌ دار، اتصالات خانه را به برند انرژی‌ بخش All Star بیشتر می‌ کند.

محل درمان برای به حداکثر رساندن کارایی بدون قربانی کردن تجربه مهمان‌ نوازی طراحی شده است. ایستگاه‌ های برس‌ کشی دارای کاشی‌ های شورون جسور، آویزهای طناب سبز رنگ سفارشی، وسایل و میزهای مشکی، و کابینت‌ های سفید روشن هستند که یادآور یک بوتیک هتل هستند.

فضایی دلنشین و ایجاد حسی زنده و منسجم دکوراسیون داخلی

دیواری از تلویزیون ها برای لذت بردن بیمار با دیوارکوب های مدرن و گرافیک های راه راه شکسته شده است تا هدفمند و طراحی شده باشد. مبلمان نرم و گیاهان لایه ای از گرما را اضافه می کنند. در نهایت، یک تابلو نئون، گرافیک دیواری بازیگوش از گوشه‌ ها استفاده می‌ کند، اتصالات برند بیشتری را اضافه می‌ کند و پس‌ زمینه‌ ای متفکرانه برای عکس‌ های بیمار فراهم می‌ کند.

یک میز گرد، کمدهای ذخیره‌سازی رنگارنگ، یخچال الهام‌گرفته‌شده قدیمی، و کاشی‌های بازیگوش پشتی در اتاق استراحت، فضایی راحت را برای تیم در All Star ایجاد می‌کند تا استراحت کنند، وسایل شخصی را ذخیره کنند و با هم غذا بخورند.

آثار هنری با تم ورزشی انتخاب شده، تابلوهای مارک دار، و لوازم رنگارنگ میز، لایه بیشتری از جزئیات را اضافه می‌کنند که به فضای All Star حسی منسجم و زنده می‌دهد.

چالش ها

تطبیق برنامه All Star در یک فضای محدود، چالش کلیدی پروژه بود. چشم پوشی از یک اتاق انتظار جداگانه برای کودکان برای فضای لابی تجربی تر، افزودن درهای اضافی برای سهولت در مسیریابی، و کاهش طرح اصلی از دو اتاق مشاوره به یک اتاق به All Star اجازه داد تا به رویای خود برای تجربه ای راحت، مدرن و با برند دست یابند.

قرار دادن روشنایی چالش دیگری بود که تیم طراحی بر آن غلبه کرد. نورپردازی در یک فضای سنتی خرده‌ فروشی با سقف‌ های کشویی، به‌طور هدفمند برای مطابقت با برنامه قرار داده شد و دیوارکوب‌ ها و آویزها برای روشنایی بیشتر در مقیاس انسانی به آن اضافه شدند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه دکوراسیون داخلی کلینیک ادتودنسی با استراتژی بازاریابی دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: healthcaresnapshots

تعداد بازدید: 127

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *