طراحی ساختمان ویلایی مدرن با رنگ های سرد و تیره

طراحی ساختمان مدرن،رنگ تیره

طراحی ساختمان ویلایی مدرن با رنگ های سرد و تیره

معماری: استودیو Alain Carle

موقعیت: Cornwall, Canada

مساحت: ۵۱۳ مترمربع

سال: ۲۰۱۷

عکاس: Adrien Williams

پروژه True North در جزیره Moulinette واقع شده است وبنا به موقعیت جغرافیایی و شرایط سخت آب و هوایی ساخته شده است. بنابراین، این پروژه ارتباط مستقیم با آسمان، افق، و باد را به جای محیط شهری اطراف را مطرح می کند. این طرح مفهومی توسط حفره هایی که مانند پیچ و خم فضا به هم پیوسته ایجاد شده است و فضاهای کوچک در نظر گرفته شده، که توسط ساکنین قابل احیا باشد تهیه شده: حیاط های کوچک داخلی که باد را مسدود می کنند، فضاهای نیمه باز که از ورود باران و نورشدید محافظت می کند. این ویژگی ها، همراه با بخش هایی از شیشه باز دربخش افقی، مرزهای بین فضای داخلی و خارجی را محو می کند تا یک ارتباط پیچیده ای را با چشم انداز آن ایجاد کند.

در مقایسه با تحول چشم انداز توسط انسان ها، این پروژه نیزبه صورت موقت ارائه می شود. اطراف خانه با دیواره های بتنی پوشیده شده است که مانند یک عایق عمل می کند و مانع وزش باد شدید می شود، در حالی که دیواره های ساختمان فلزی می می باشد. در فضای داخلی نیز ما استفاده از بتن را در کف مشاهده می کنیم. طراح در مقابل رنگ های سرد که در فضای داخلی به کار رفته است، با به کاری گیری چوب و مبلمان با رنگ های گرم تعادل ایجاد کند و گرمی و صمیمیت را به همراه آورد.

در ادامه باخط معمار همراه باشید.

طراحی ساختمان مدرن،رنگ تیره طراحی ساختمان مدرن،رنگ تیره طراحی ساختمان مدرن،رنگ تیره طراحی ساختمان مدرن،رنگ تیره طراحی ساختمان مدرن،رنگ تیره طراحی ساختمان مدرن،رنگ تیره طراحی ساختمان مدرن،رنگ تیره طراحی ساختمان مدرن،رنگ تیره طراحی ساختمان مدرن،رنگ تیره طراحی ساختمان مدرن،رنگ تیره طراحی ساختمان مدرن،رنگ تیره ​پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

مترجم: مینامقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 1,527

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *