طراحی  دکوراسیون داخلی خانه Ancerl Studio/Botfield  

طراحی  دکوراسیون داخلی خانه Ancerl Studio/Botfield  

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی

طراحی  دکوراسیون داخلی خانه Ancerl Studio/Botfield  

شرح پروژه:

طراحی دکوراسیون داخلی خانه، هماهنگ سازی اجزای داخلی خانه است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در خانه می باشد. از این رو این روزها مسله مهم در طراحی منازل مسکونی، طراحی داخلی آن هاست که علاوه بر بهینه سازی در استفاده از متراژ های مختلف هدف زیبایی شناختی را نیز به دنبال دارد. این مقاله به نمونه ای از طراحی دکوراسیون داخلی منزل ویلایی می پردازد که با استفاده از مبانی و روانشناسی تجسمی محیطی متناسب با منطقه ساختمان طراحی کرده است.

در طراحی  دکوراسیون داخلی خانه Botfield  طراحی استدیو Ancerl نور طبیعی را با دیوار پنجره، سقف‌ های بلند، و گوشه‌ های متفکرانه در سراسر خانه Botfield به حداکثر رساند تا محیط طبیعی آرام را در بر بگیرد.

در زمینی بزرگ واقع در خیابانی با ردیف درختان آرام در Etobicoke، تورنتو، جایی قرار دارد که زمانی یک خانه ییلاقی خسته و ۲ طبقه تبدیل شده است که توسط استودیو Ancerl تغییر شکل داده است.

نمای بیرونی که توسط یک جفت اضافات قله ۲ طبقه متقارن تعریف شده است، ورودی بزرگ مرکزی به خانه را قاب می کند. قله‌ های گچبری تمیز و مایل به سفید در کنار ساختار موجود قرار می‌ گیرند و به آرامی به آجرهای رنگ‌ شده موجود می‌ روند و قدیمی و جدید را تداعی می‌کنند.

پنجره‌ های بزرگ و چشمگیر به سبک شیروانی، تضاد با پالت مواد شفاف بیرونی است، در حالی که چوب بلوط سفید طبیعی، ورودی‌ های خانه را برای استقبال گرم و اشاره‌ ای به آنچه فراتر از آن است، می‌ پوشاند.

با الهام از زندگی در خانه های مزرعه، رویکردی معاصر با استفاده از یک چیدمان سنتی و در عین حال بازی با ارتفاعات و حجم های مختلف فضا اتخاذ شد. کف کاشی‌ شده بتنی خام، و دیوارهای سفید گرم سرسرا، چشم‌ انداز را در فضا و حیاط پشتی قاب می‌ کند و بازدیدکنندگان را به کشف سقف‌ های سر به فلک کشیده در قلب خانه دعوت می‌ کند.

آشپزخانه و اتاق غذا خوری که در مرکز قرار دارد، دارای سقف‌ های کلیسای جامع با تیرهای چوبی نمایان، لهجه‌ های چوب گرم و مواد طبیعی است. چراغ‌  های آویز بزرگ، فضای بزرگ را تکمیل می‌ کنند و برای عصرهایی که در اطراف میز ناهارخوری بزرگ می‌ گذرانید، درخشش گرمی به آن اضافه می‌ کنند. یک اتاق مطالعه خصوصی و یک گوشه صبحانه معمولی آفتابی از منطقه اصلی که به اتاق خانواده نیز منتهی می شود، امتداد دارد. پایین آمدن به اتاق راحت و دلپذیر، پنجره‌ های دیوار به دیوار گسترده، و شومینه‌ ای بی‌ نظیر، پس‌زمینه‌ ای خیره‌ کننده برای مبلمان چند لایه و جمع‌ آوری شده‌ ای است که فضا را زنده می‌ کند.

پله‌ های فلزی مشکی و پوشش‌ های دیواری به طبقه دوم منتهی می‌ شوند، جایی که یکی از آن‌ ها با یک راهروی مشرف به فضای غذاخوری و آشپزخانه زیر روبرو می‌ شود و اتاق‌ خواب‌ ها و حمام‌ های ثانویه را به سوئیت اصلی درختی‌ مانند خصوصی متصل می‌ کند. با سقف کلیسای جامع با پرتوهای آشکار، پنجره دیوار به دیوار و لایه‌ هایی از بافت‌ ها و مبلمان نرم خنثی، لانه‌ ای دنج مشرف به حیاط سرسبز است.

حمام آبگرم مانند مرمر سفید شامل یک طاقچه پنجره‌ دار برای وان مستقل و یک نشیمن گاه آرام دیگر مشرف به حیاط عقب است. باتفیلد رزیدنس که در محله‌ ای آرام درست خارج از مرکز شهر واقع شده است، ساکنان را به فضای باز متصل می‌ کند و سبک و راحتی را برای زندگی مدرن به نمایش می‌ گذارد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی دکوراسیون داخلی خانه Botfield دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: homesnapshots.com

تعداد بازدید: 582

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *