طراحی داخلی منزل مسکونی، استفاده ویژه از رنگ مشکی مات، بخش اول

طراحی داخلی منزل مسکونی،طراحی آپارتمان با رنگ مشکی

طراحی داخلی منزل مسکونی، استفاده ویژه از رنگ مشکی مات، بخش اول

همه ی ما به خوبی می دانیم که طراحی فضا با رنگ مشکی، یک نتیجه مدرن و لاکچری در بر خواهد داشت. بویژه استفاده از رنگ مشکی بصورت مات. رنگ مشکی، از آن رنگ هایی است که استفاده ی زیاد از آن در فضا، مورد پسند هر کسی قرار نمیگیرد. چرا که خروجی کار، یک فضای نسبتا تاریک خواهد بود و نورپردازی مناسب و استفاده از نور طبیعی در چنین فضایی، بسیار مهم است.

در این بخش قصد داریم به چهار آپارتمان نگاه بیاندازیم که در طراحی داخلی آنها، رنگ سیاه به عنوان یک رنگ کلیدی به کار رفته است. آپارتمان اول به طور کامل بر اساس رنگ سیاه طراحی شده است و سه آپارتمان دیگر استفاده ی جزئی تری از این رنگ کرده اند. اگر بدنبال استفاده از رنگ سیاه در طراحی داخلی منزل مسکونی هستید، پیشنهاد می کنیم این بخش و بخش بعد را به هیچ وجه از دست ندهید. در این بخش آپارتمان اول و در بخش بعد، سه آپارتمان دیگر ار بررسی خواهیم کرد.

آپارتمان اول:

در این آپارتمان همانطور که اشاره شد، رنگ مشکی رنگ غالب فضاست. دیوارها با رنگ مشکی کار شده اند. نشیمن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی. کف فضا با بتن اکسپوز کار شده است و رنگ خاکستری دارد که از رنگ مشکی دور نیست. اما همانطور که می دانیم، رنگ سفید در تضاد با رنگ مشکی قرار دارد و استفاده ی این دو رنگ در کنار یکدیگر، کنتراست بسیار دلنشینی را ایجاد خواهد کرد و در مدرن به نظر رسیدن فضا تاثیر بسزایی دارد. پس تیم طراحی، مبلمان را به رنگ سفید انتخاب کرده است.

اما برای ایجاد تعادل انرژی در فضا، متریال چوب هم به کار گرفته شده است و بصورت گسترده مورد استفاده قرار گرفته است. سقف فضای نشیمن، در و پنجره ها، میز ناهارخوری، بخشی از دیوار اتاق خواب و … با متریال چوب کار شده اند که در تصاویر نیز واضح است. اما اشاره به این نکته ضروری به نظر می رسد که همانطور که رنگ مشکی در فضا بصورت مات بکار گرفته شده است، چوب نیز به صورت پاستیلی با یک قهوه ای روشن مایل به کرم در فضا استفاده شده است. این بخش را مشاهده و منتظر بخش دوم نیز باشید.

طراحی داخلی منزل مسکونی،طراحی آپارتمان با رنگ مشکی

طراحی داخلی منزل مسکونی،طراحی آپارتمان با رنگ مشکی

طراحی داخلی منزل مسکونی،طراحی آپارتمان با رنگ مشکی طراحی داخلی منزل مسکونی،طراحی آپارتمان با رنگ مشکی طراحی داخلی منزل مسکونی،طراحی آپارتمان با رنگ مشکی

طراحی داخلی منزل مسکونی،طراحی آپارتمان با رنگ مشکیطراحی داخلی منزل مسکونی،طراحی آپارتمان با رنگ مشکی

طراحی داخلی منزل مسکونی،طراحی آپارتمان با رنگ مشکی

طراحی داخلی منزل مسکونی،طراحی آپارتمان با رنگ مشکی طراحی داخلی منزل مسکونی،طراحی آپارتمان با رنگ مشکی

 

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 878

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *