طراحی دفتر اداری مدرن و متفاوت، Xoom Offices

طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

طراحی دفتر اداری مدرن و متفاوت، Xoom Offices –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی یک دفتر اداری در سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا بیاندازیم. این دفتر متعلق به کمپانی Xoom است که مالک سرویس پرداخت بین المللی PayPal است. سرویس پرداخت PayPal یکی از بزرگترین سرویس های پرداخت وجه اینترنتی است که همه با این سرویس آشناییم. Xoom همچنین در زمینه نقل و انتقال ارز در سرتاسر دنیا و سایر سرویس های مالی فعالیت می کند.

معماری این دفتر کار توسط استودیو طراحی آمریکایی Huntsman Architectural Group صورت گرفته است. طراحی دفتر مرکزی این کمپانی در سانفرانسیسکو، برگرفته از شخصیت، قدمت و فرهنگ این برند است. شفافیت، تنوع و احترام به مشتری و کارکنان بین المللی این برند، از جمله ویژگی های مورد توجه در هنگام طراحی بوده است.

تیم طراحی و معماری، بر اساس نکات ذکر شده در بالا و بر اساس رعایت اصول پایه ای رعایت فضای کاری کارکنان و ارتباط و تعامل میان آنان، دیزاین را آغاز نموده است.

در راستای رعایت شفافیت در فضا، مراجعین می توانند به محض ورود فضا رسپشن، فضای ملاقات مشتریان و یک اتاق کنفرانس بزرگ را مشاهده کنند. همچنین در مرکز دفتر، یک گالری با عنوان "گالری Xoom" قرار دارد که همه می توانند از این فضا استفاده نمایند. از این فضای گالری برای اتصال فضاهای رسپشن، اتاق کنفرانس و … به فضای کاری کارکنان و فضاهای مختص کارکنان نظیر کافه و … استفاده می شود.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر کاری مدرن را مشاهده می نمایید.

طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 456

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *