طراحی داخلی کلینیک روانشناسی زندگی و ذهن

کلینیک روانشناسی زندگی و ذهن

معماری داخلی کلینیک

کلینیک روانشناسی زندگی و ذهن

شرح پروژه:
دفتر معماری Evoke، در این پروژه وظیفه تغییر فضای کلینیک روانشناسی زندگی و ذهن در سیدنی، استرالیا را بر عهده دارد.

کلینیک ذهن و زندگی، محل تمرین Caringbah خود را به دلیل رشد بیشتر از مکان قبلی خود تغییر داد. آنها یک ملک مسکونی خریدند و شرکت Evoke را برای طراحی و چیدمان خانه فضایی که قبلاً یک خانه بود، درگیر کردند.

بر اساس مشورت های و طی مذاکراتی تصمیم نهایی گرفته شده است. زیرا این سایت نیاز به تغییر کاربری برای مصارف پزشکی و کارهای خارجی گسترده، در مواردی که برای ایجاد پارکینگ کافی برای کارکنان و بازدیدکنندگان و همچنین دسترسی برای انطباق با DDA نیاز بود، داشت.

کارهای خارجی شامل پارکینگ ایمن جدید در عقب ملک به همراه رمپ های خارجی و محوطه سازی جدید بود. رنگ آمیزی جدید در برخی از مناطق، فضاهایی از ساختمان را که نیاز به شادابی داشت، بلند کرایجاد کرده است.

در طراحی جدید بخش‌های پذیرش و انتظار داخلی، اتاق‌ های مشاوره، امکانات اضافی سازگار و اتاق‌ های کارکنان ایجاد شده است. با توجه به ماهیت محرمانه تجارت، تمام کفپوش ها و همچنین سقف هایی که قرار بود آکوستیک اضافی نصب شود، تعویض شدند.

بزرگترین دگرگونی را می توان در داخل جایی مشاهده کرد که در آن یک فضای داخلی مسکونی قدیمی، اکنون به مطب روشن زیبا و تازه ای برای کارکنان و بیماران مراجعه کننده  تبدیل شده است.

  ظاهر و احساس در برند Life & Mind با رنگ‌هایی که در شبیه سازی حسی ساحلی از طریق بلوزهای خنک استفاده شده است و همچنین آیتم‌های سبک و قطعات هنری بروزکرده است. محیطی آرام و گرم با وارد کردن عناصر چوب و سبزه از طریق زندگی گیاهی به دست آمده است. چراغ‌ های دیواری در راهرو ها و اتاق‌ های مشاوره نیز نرمی و حس آرامش را در طول تمرین به ارمغان آورده.

ترکیبی از مبلمان، نشیمن‌ گاه‌ های نرم و اقلام شیک، شخصیتی را به فضا و ظاهری متفاوت به هر اتاق مشاوره داده است. و به اتاق‌های مختلف علاقه و حسی قراردادی افزوده است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین تصاویر بیشتر از کلینیک روانشناسی ذهن و زندگی دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: healthcaresnapshots.com

تعداد بازدید: 263

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *