طراحی داخلی کافی شاپ ۷۲ متری در ساختمان قدیمی

طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ کوچک

طراحی داخلی کافی شاپ کوچک ۷۲ متری در ساختمان قدیمی

در این  بخش قصد داریم با همراهی شما، نگاهی به طراحی داخلی کافی شاپ کوچک ای بیندازیم که در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه قدیمی کار شده است. در واقع آنچه در این بخش مورد بررسی است، این است که با یک فضای نسبتا کوچک برای کافه در یک ساختمان قدیمی، چه باید کرد! اگر چنین پروژه ای به دفتر شما رسید و شما طراح چنین پروژه ای بودید، با این فضا و شرایط چگونه برخورد می کنید؟

برای اینکه نمونه ای در این رابطه دیده باشید، دعوت می کنیم همراه ما به دیزاین صورت گرفته توسط Amit Studio نگاهی بیاندازید. این گروه معماری ، تمرکز خود را برای این کافه ۷۲ متری، بر روی خلق یک فضا به همراه دکوراسیون ساده گذاشته است. یک دیوار آجری دکوراتیو سفید، گیاهانی که از سقف معلق هستند و جایی بر روی زمین اشغال نکرده اند، رنگ های خنثی مانند کانتر خاکستری رنگ و همینطور رنگ صورتی پاستیلی و … از جمله این موارد هستند.

استفاده از رنگ ها به این شکل، برای جلوگیری از ایجاد هیجان زیاد در یک فضای کوچک است. از سوی دیگر، ایده ای نظیر استفاده از گیان بصورت معلق، ایده ای است که در فضاهای با متراژ کم بعضا مورد استفاده قرار می گیرد. به این منظور که هم از طراوت گیاه بی بهره نباشیم و هم جایی روی زمین اشغال نشود.

امیدواریم این ایده های ساده و مفید، به کار شما نیز بیاید. برای مشاهده تصاویر با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ کوچک

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Dezeen

تعداد بازدید: 3,287

۱ دیدگاه

  1. فن کویل گفت:

    سلام بسیار زیبا و جذاب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *