طراحی داخلی کافی شاپ با استفاده از کاشی

طراحی د اخلی کافی شاپ Blue Bottle / طراحی Keiji Ashizawa Design

دکوراسیون داخلی کافی شاپ Blue Bottle

 

کافی شاپ Blue Bottle در فاصله کوتاهی از فضای شلوغ مرکز شهر واقع شده است. طراحی داخلی کافه بلوم به عنوان یک خلوتگاه شهری واقع بین دو پارک، دومین قهوه خانه ای است که توسط استودیو Keiji Ashizawa Design تولید شده است. عنصر اصلی در طراحی داخلی کافی شاپ، استفاده از کاشی می باشد. که در ادامه به آن پرداخته می شود.

کاشی در طراحی فضای کافه

با قدم زدن در پارک کیتایا از کنار مشتریانی که در حال لذت بردن از قهوه روی نیمکت‌ های آزمایشگاه ایشینوماکی هستند، ابتدا با یک پیشخوان بزرگ و منحنی کاشی اطراف آشپزخانه روبرو می‌ شوید. این کاشی‌ ها، با لعاب خاکستر آتشفشانی ویژه، یک ماده کلیدی برای اتصال فضای داخلی و خارجی هستند و به عنوان همکاری بین سازنده مواد لندن، Dzek، و استودیوی طراحی Formafantasma مستقر در آمستردام ساخته شده‌ اند. در سرتاسر کافه، بیش از ۷۰۰۰ کاشی توسط یک صنعتگر ماهر به دقت چیده شد.

در طراحی داخلی کافی شاپ با استفاده از کاشی در کافه بلوم، طبقه همکف، میزهایی با ارتفاع های مختلف قرار داده شده است. یک پیشخوان بلند با چهار پایه تا مردم بتوانند باریستا را در حال آماده شدن قهوه خود تماشا کنند، و یک میز پایینی برای لذت بردن مردم از پارک از داخل.

قسمت های مختلف فضای کافه

با حرکت به طبقه دوم، گزینه های صندلی متنوعی را خواهید دید که متناسب با نیازهای مشتریان مختلف طراحی شده اند. در یک انتهای فضا، یک قسمت پایین‌تر از کف با صندلی ضیافت (با روکش پارچه نارنجی پاییزی) را می‌ توان از طریق یک پرده خاکستری و شفاف از قسمت اصلی جدا کرد.

یک میز ناهار خوری بیضی شکل در مرکز، فضایی معمولی و جمعی را برای نشستن در اطراف فراهم می کند، و یک میز پیشخوان مرتفع با نور کتابخانه مانند به گروه های آرام و مجردی اجازه می دهد تا در پشت فضا بنشینند. در انتهای آن، یک میز قهوه‌ خوری کم ارتفاع با صندلی‌ های راحتی و مبل‌ های راحتی احاطه شده است.

علاوه بر منوی قهوه / غذای صبح زود، پیش غذا و شراب طبیعی نیز در شب در این کافه سرو می شود. بازدیدکنندگان از فضای گرم و صمیمی آن لذت می برند و گویی برای بازدید از خانه دوست صمیمی دعوت شده اند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی کافی شاپ با استفاده از کاشی دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 239

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *