طراحی داخلی و طراحی نمای کافی شاپ به سبک مینیمال

طراحی داخلی و طراحی نمای کافی شاپ به سبک مینیمال

طراحی داخلی و طراحی نمای کافی شاپ به سبک مینیمال

We Coffee یک کافی‌ شاپ متاثر از شرق است، با محصولات شخصی‌ سازی‌ شده و منوی متنوعی از قهوه‌ ها، چای‌ ها، شیرینی‌ ها و میان‌ وعده‌ های مطمئن. طراحی داخلی و طراحی نمای این کافی شاپ بر اساس سبک مینیمال طراحی و اجرا شده است. در ادامه این مقاله به ویژگی های طراحی داخلی  کافی شاپ We Coffee می پردازیم.

طراحی بر اساس سبک معاصر مینیمال

برای دومین فروشگاه آن در برزیل، واقع در محله Jardins Paulista در سائوپائولو، فضا را بر اساس همان اصل اولین فروشگاهی که در محله لیبرداد قرار دارد، توسعه داده شده است.

طراحی داخلی کافی شاپ We Coffee، با فضایی فراگیر، مینیمالیستی و معاصر طراحی شده است. و همیشه از المان های این سبک که اصل و اساس آن بر سادگی می باشد استفاده شده است.

 بافت ها و رنگ غالب استفاده شده به رنگ های سفید است. به این ترتیب فضا باعث می شود تا غذاهایی که بیشتر رنگارنگ هستند و شکل ها و طعم های منحصر به فردی دارند بیشتر برجسته شوند.

عناصر منحنی بخشی از فضای پروژه هستند، چه در سقف و چه در طرح، و همچنین در پوشش سرامیکی از فرم های منحنی استفاده شده است. حسی که تجربه مشتری را گسترش می دهد.

در فضای داخلی از میزها و صندلی هایی که به طور انحصاری برای کافه، توسط طراح Marcelo Caruso طراحی شده است استفاده شده. طراحان چیدمان را با عناصر خنثی و پیچیده سازماندهی کرده اند.

طراحی نما ارتباط با فضای داخلی

آن ها همچنین با طراحی سایه‌ بان‌ های عمودی که به تداوم زبان بصری طبقه همکف و نیم‌ طبقه اول کمک کرده، تا برای نما عظمت را به ارمغان آورد. همچنین برجستگی بیشتری برای کافه تریا در گوشه Alameda Lorena و Haddock Lobo تضمین کرده اند.

در طراحی نما نیز از المان ها و سبک مینیمال استفاده شده است. تا علاوه بر ارتباط درون و بیرون کافه و ایجاد هارمونی، با تمایز در نمای کار شده دید مخاطبان را از به بیرون به این کافه جلب کنند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی و طراحی نمای کافی شاپ به سبک مینیمال دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه ط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 436

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *