طراحی داخلی منزل مسکونی ویلایی مدرن، خلق فضایی گرم

طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی منزل مسکونی ویلایی مدرن ، خلق فضایی گرم

در این بخش قصد داریم با همراه شما طراحان و معماران گرامی، به بررسی طراحی داخلی منزل مسکونی ای بپردازیم که بر اساس سبک مدرن دیزاین شده است. این واحد مسکونی در شهر سیدنی کشور استرالیا واقع شده است. سقف این خانه ویلایی همانطور که در تصاویر مشخص است، شیروانی است و ساختمان در یک طبقه کار شده است.

آجر متریالی است که امروزه نزد معماران ایرانی به شدت محبوب است. در طراحی فضاهای داخلی با هر کاربری ای، می توان این علاقه را مشاهده نمود. معماران ایرانی در واحد مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی و … آجر را به کار می برند. از این رو پروژه ای که در این قسمت به سراغ آن رفته ایم، آجر را به عنوان یک متریال کلیدی در خود می بیند. در واقع اگر بخواهیم متریال های به کار رفته در این منزل مسکونی را برشماریم به متریال بتن برای کف، آجر و چوب برای دیوار و عناصر دکوراتیو و گچ برای سقف میرسیم. با همین ترکیب متریال، فضایی گرم، مدرن و بسیار دلنشین خلق شده است.

اگر به عنوان یک طراح یا معمار در حال طراحی فضایی مسکونی هستید، پیشنهاد می کنیم بررسی این پروژه را از دست ندهید. پلان و سکشن این واحد مسکونی نیز در انتها قرار داده شده است تا درک بهتری از فضا داشته باشید. با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن

پلان، دیاگرام، سکشن و ..

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 848

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *