طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن یک خوابه با پالت رنگ های طبیعی + پلان

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن یک خوابه با پالت رنگ های طبیعی + پلان

در این قسمت قصد داریم سه واحد مسکونی را مورد بررسی قرار دهیم که بر اساس سبک مدرن و با کالیته ی رنگی رنگ های طبیعی دیزاین شده اند. این واحد ها در سه بخش ارائه خواهند شد.

آپارتمان اول توسط گروه طراحی و معماری OFDA دیزاین شده است و یک آپارتمان یک خوابه است. پلان این منزل مسکونی در نیز در انتها قرار داده شده است تا در صورت نیاز آن را مورد بررسی قرار دهید. طراحی داخلی این فضای مسکونی مدرن است و سعی شده است تا حد امکان ساده نگه داشته شود.

همانطور که اشاره شد رنگ های اصلی به کار رفته در این فضا، رنگ های طبیعی است. چوب به عنوان یکی از متریال های برگرفته از طبیعت، در حجم گسترده ای در این واحد به کار گرفته شده است. دیگر متریالی که می توان آن را در حجم کمتر و به عنوان یک عنصر دکوراتیو در فضا مشاهده نمود، بتن اکسپوز است. بتن متریالی است سرد. ترکیب چوب، بتن و رنگ سفید، ترکیب رنگی ای است که امروزه بسیار محبوب و پر استفاده است و در طرح های معماران زیادی قابل مشاهده است. این ترکیب رنگی و متریالی، از نظر انرژی معمولا متعادل است. (البته به سطح به کارگیری متریال ها نیز مرتبط است.)

در این منزل مسکونی، یک Home Office نیز وجود دارد مطابق نیاز کارفرما جایی برای این قسمت نیز در فضا در نظر گرفته شده است. برای دیوار این بخش نیز از آجر به رنگ سفید استفاده شده است.

در کل امروزه استفاده از برخی متریال ها بصورت اکسپوز در طراحی داخلی، بسیار پرطرفدار است. در ادامه می توانید تصاویر این دفتر را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن

برای بزرگنمایی بر روی پلان کلیک کنید.

پلان آپارتمان مسکونی 1 خوابه

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 1,188

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *