طراحی داخلی منزل مسکونی مدرت با حس و حال روستیک

طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرت با حس و حال روستیک –

چطور می توان هم فضایی خلق کرد که از نظر سبک، به سبک مدرن نزدیک باشد و هم ویژگی های یک سبک دوست داشتنی کلاسیک مانند روستیک را در بر داشته باشد؟ جواب این سوال همانقدر که سخت است، ساده هم به نظر می رسد. برای ایجاد حس و حال روستیک در یک فضای مدرن، می توانید از مشتقات چوب نظیر کفپوش چوبی، دیوارکوب چوبی، پارتیشن با رنگ و ظاهر چوب طبیعی استفاده کنید. کاری که Anton Medvedec طراح اوکراینی در این آپارتما انجام داده است. یعنی از کفپوش چوبی و پارتیشن با حس و حال چوب طبیعی در فضا استفاده نموده است. ضمن اینکه سبک طراحی فضا مدرن است.

دیگر متریال هایی که در فضا به کار برده شده است، سنگ مرمر است که بعنوان کفپوش در بخش هایی از فضا و همچنین سرویس بهداشتی به کار رفته است. سنگ مرمر در کنار کفپوش چوبی در فضای نشیمن، به عنوان جا کننده ی فضا به کار رفته اند و سعی شده است بوسیله قرار گرفتن این دو متریال در کنار یکدیگر، فضاسازی صورت گیرد.

فضای نشیمن از نور خوبی برخوردار است و این امر استفاده از متریال های به رنگ تیره را توجیه می کند که فضایی روش و در عین حال پر انرژی داریم. استفاده از کابینت و اکسسوری به رنگ سیاه در آشپزخانه نیز بر همین اساس صورت گرفته است که در تصویر قابل مشاهده است. در ادامه می توانید تصاویر طراحی داخلی این فضا را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مدرن

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 1,359

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *