طراحی داخلی منزل مدرن به همراه اتاق کودک، بخش اول

طراحی داخلی منزل مدرن به همراه اتاق کودک، بخش اول –

شاید شما به عنوان یک طراح، قصد داشته باشید آپارتمان را طراحی کنید که علاوه بر اتاق خواب معمولی، یک اتاق کودک نیز داشته باشد، یعنی علاوه بر فضاهای رایج در تمام فضاهای مسکونی، فضایی تحت عنوان اتاق کودک نیز در این آپارتمان وجود داشته باشد. بر این اساس، در وب سایت خط معمار قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی سه آپارتمان بیاندازیم که دارای اتاق خواب کودک هستند. در این بخش آپارتمان اول و در بخش های بعدی آپارتمان های دوم و سوم ارائه خواهند شد. با خط معمار همراه باشید.

آپارتمان اول

دیزاین این آپارتمان توسط گروه معماری Espace Team صورت گرفته است. خطوط صاف استفاده شده در طراحی، فضا را به سمت مدرن بودن برده اند. وجود نورگیرهای خوب چه در اتاق نشیمن . چه در اتاق خواب ها، دست طراحان را برای طراحی، بسیار باز گذاشته است.

فضای نشیمن و آشپزخانه توسط میزناهارخوری از یکدیگر جداشده اند. چوب به عنوان یکی از متریال های اصلی این آپارتمان مورد بهره برداری و استفاده قرار گرفته است. مبلمان چوبی، استفاده از چوب روی سقف و دیوار و کفپوش چوبی، نمونه هایی از استفاده از چوب در این آپارتمان هستند.

همانطور که اشاره شد، این آپارتمان، خانه است که با در نظر گرفتن کودک در خانواده طراحی شده است و بر این اساس، برای کودک اتاق خوابی طراحی شده است که تم دکوراسیون فضا را رعایت می کند و بعبارت دیگر، دکوراسیون اتاق کودک، پیرو طراحی و دکوراسیون سایر قسمت هاست. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید.


تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 927

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *