طراحی داخلی مغازه گل فروشی

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه گل فروشی

طراحی داخلی مغازه گل فروشی

معماری: استودیو Nottdesign

موقعیت: اکراین

مساحت: ۱۲۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

این مغازه گل فروشی در طبقه اول یک ساختمان چند طبقه قرار دارد. با توجه به موقعیت ساختمان فضای داخلی حدود ۹۰ سانتی متر پایین تر از سطح خیابان قرار دارد.

حجم این ساختار در طراحی داخلی، به دو سطح سرد و گرم تقسیم می شود. بدین ترتیب که سطح گرم تر نزدیک به ورودی قرار دارد. این بخش یک فضای باز است که گیاهان آپارتمانی را در این بخش ارائه داده اند. همچنین یک میز برای تزئین گل ها  در روبروی آن دیده می شود. یک منطقه جداگانه ای را برای سطح سرد در نظر گرفته اند که بالاتر از سایر بخش ها ما بین ۴ ستون قرار دارد. به علاوه یک اتاق با دمای پایین برای گل های برش خورده قرار دارد.

بنابراین طراحان یک فضای تمیز و منحصر به فرد ایجاد کرده اند که با ماهیت شکنندگی گل های تازه هماهنگ است. رنگ آمیزی فضای داخلی براساس تعامل با سنگ های خاکستری رنگ انجام شده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه گل فروشی طراحی دکوراسیون داخلی مغازه گل فروشی طراحی دکوراسیون داخلی مغازه گل فروشی طراحی دکوراسیون داخلی مغازه گل فروشی طراحی دکوراسیون داخلی مغازه گل فروشی طراحی دکوراسیون داخلی مغازه گل فروشی طراحی دکوراسیون داخلی مغازه گل فروشی طراحی دکوراسیون داخلی مغازه گل فروشی طراحی دکوراسیون داخلی مغازه گل فروشیپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 1,203

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *