طراحی داخلی مدرن دفتر کار مرکزی شرکت Karma، نیویورک

طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی مدرن دفتر کار مرکزی شرکت Karma، نیویورک –

طراحی داخلی این دفتر مانند یک داستان کوتاه جالب است که آن را برای شما نقل می کنیم. این دفتر کار در بخش ایتالیایی نیویورک واقع شده است. طراحی این دفتر کار را می توان یک دیزاین و حرکت خوب از طرف گروه معماری FormNation یعنی تیم طراح و مجری این پروژه دانست. طراحی یک فضای مدرن که تحت تاثیر و ترکیبی از دو سبک طراحی آمریکایی و هلندی است. فضایی شفاف، راحت، با قابلیت تعامل خوب بین کارکنان و متعادل از نظر یک زندگی کاری. چرا که همه می دانیم کارکنان یک شرکت، بیشتر روز خود را در فضای کاری سپری می کنند و در واقع بخش مهمی از زندگی هر فرد، در محل کار وی سپری می شود. بنابراین عبارت "زندگی کاری" عبارت اشتباهی نیست و تعادل در آن، بواسطه ی اثری که در روحیه ی افراد می گذارد از اهمیت بالایی برخورد دارد است.

از این بحث کوچک روانشناختی محیط کار که بگذریم، کارفرما یعنی مدیران شرکت Karma از تیم معماری درخواست های ساده ای داشتند: فضایی مدرن، متعادل و راحت با ۴۰ میز کاری، یک اتاق جلسات اصلی، فضای ناهارخوری برای ۴۰ نفر پرسنل، که البته همه ی موارد ذکر شده با حفظ اصول و خطی مشی شرکت باشد. به این معنا که این رد پای این خط مشی را در طراحی بتوان مشاهده نمود. همانطور که پیش تر عنوان کرده ایم، دیزاین یک فضا، چه تجاری و چه اداری مانند امضایی باید منعکس کننده ی آن کاراکتر و شخصیت آن برند باشد.

این نکته را هم به موضوع اضافه کنید که تنها ۴ هفته به تیم طراحی وقت داده شد که هر کاری می خواهد، بکند! با این اوصاف و داستان کوتاه می توانید در تصاویر زیر خروجی کار تیم معماری را مشاهده کنید. فضاهای اداری طراحی شده، استفاده از فرش به رنگ آبی، مبلمان خاکستری رنگ، سقف کلاسیک دفتر و…. . همه ی این موارد در جهت حفظ کاراکتر برند Karma، ایجاد فضایی مدرن برای کار و رعایت اصول روانشناختی انجام شده است.

طراحی و دکوراسیون داخلی یک دفتر کار مدرن تنها در ۴ هفته، اثری از گروه معماری FormNation 🙂

طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 781

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *