طراحی داخلی فست فود، مدرن، شارپ

طراحی داخل فست فود،دیزاین فست فود،دکوراسیون فست فود

طراحی داخلی فست فود، مدرن، شارپ

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک مغازه فست فود در یکی از شهرهای کشور هندوستان بیادازیم. امروزه فست فودها با سرعت بسیار زیادی در حال گسترش هستند و از این رو قصد داریم به بررسی دیزاین یک فست فود مدرن بپردازیم. نکاتی که راجع به این فست فود باید بدانید این است که BIGWICH نام دارد، فضا ۸۶ مترمربع مساحت دارد، پلان به صورت طولی یا مستطیل شکل است و معماری داخلی توسط استودیو Design Equilibrium صورت گرفته است.

و اما اگر بخواهیم به دیزاین این فست فود رستوران بپردازیم، ابتدا باید به سبک مورد استفاده تیم معماری اشاره ای داشته باشیم. سبک معماری، مدرن و صنعتی است. یعنی فست فود ویژگی های هر دو سبک را داراست. نکته دیگر استفاده از رنگ سبز بصورت ویژه است. در نمای فست فود از بتن اکسپوز استفاده شده است و روی این بتن، لوگو سبز رنگ کار شده است.

در فضاهای داخلی نیز از بتن استفاده ویژه ای شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فست فود را مشاهده نمایید. در انتها نیز پلان ها و برش های مختلف  قرار داده شده است.

طراحی داخل فست فود،دیزاین فست فود،دکوراسیون فست فود طراحی داخل فست فود،دیزاین فست فود،دکوراسیون فست فود طراحی داخل فست فود،دیزاین فست فود،دکوراسیون فست فود طراحی داخل فست فود،دیزاین فست فود،دکوراسیون فست فود طراحی داخل فست فود،دیزاین فست فود،دکوراسیون فست فود طراحی داخل فست فود،دیزاین فست فود،دکوراسیون فست فود طراحی داخل فست فود،دیزاین فست فود،دکوراسیون فست فود طراحی داخل فست فود،دیزاین فست فود،دکوراسیون فست فود

پلان، دیارگرام، سکشن، اسکچ و …

پلان ها شامل پلان چیدمات، پلان نورپردازی سقف، پلان دیوار گرافیتی و دیوار چوبی و … می باشد.

اگر نیاز به مشاهده نمونه های بیشتری از فست فود دارید، پیشنهاد می کنیم سری به لینک زیر بزنید:

طراحی دکوراسیون فست فود: ۱۱۶ نمونه دکور فست فود

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,149

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *