طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی

طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی

طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی

اگر چه صنعت خرده فروشی با توجه به رشد و تغییر فن آوری رو به تکامل و حرکت می باشد، اما هدف اصلی آن همچنان باقی مانده است. یکی از راه هایی که می تواند به ارتقای فروشگاه های خرده فروشی کمک می کند، طراحی یک فروشگاه دیجیتالی و فیزیکی می باشد. امروزه طراحی اینگونه فضاها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. در ادامه خط معمار ایده هایی کاربردی را برای طراحی داخلی مغازه به شما ارائه خواهد داد. در ابتدا این سوال پیش می آید که طرح بندی فروشگاه چیست؟ طرح بندی فروشگاه خورده فروشی ( چه فیزیکی  و یا دیجیتالی) استفاده استراتژیک فضا برای جذب مشتری می باشد. از مهم ترین مسائل این است که چگونه مشتریان تحت تأثیر محصولات قرار گرفته و با آن ها ارتباط برقرار کنند.

در طراحی داخلی مغازه و فروشگاه باید به دو نکته مهم و اساسی توجه کرد: ۱. طراحی فروشگاه و سیالیت: استفاده از طرح بندی و پلان استراتژیک و مدیریت فضاها که شامل مبلمان، نورپردازی و سایر لوازم جانبی می باشد. ۲. حرکت و سیالیت مشتری در میان محصولات: این الگوی رفتاری و شیوه ای است که مشتری می تواند در میان محصولات گردش کند. درک جریان حرکت مشتری و الگوهای مشترک  هنگام برخورد مشتریان با محصولات موجود در فروشگاه نمایان می شود، برای استراتژی مدیریت طراحی فروشگاه حیاتی می باشد.

در این پروژه نیز به طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی در هند می پردازیم. این فروشگاه نیز با ارائه محصولات نوآورانه و همچنین خدمات مشاوره ای, سعی کرده تا با سایر فروشگاه ها تمایز شدید ایجاد کند. کانسپت فروشگاه بر اساس مفهوم " گالری نو آورانه" مطرح شده است. عناصر طراحی فروشگاه برای ایجاد یک محیط آرمانی، حسگر و تجربی همگرایی می کنند. تجهیزات تعامل گرا، باعث می شود تا دیدن محصولات متناوب باشد و در نتیجه انتخاب برای مشتریان ساده ولذت بخش باشد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی طراحی داخلی فروشگاه مصالح ساختمانی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Retaildesign

تعداد بازدید: 4,187

2 دیدگاه‌

  1. ناصررنجبرواحد گفت:

    طراحی جهت مصالح فروشی ورنگ ابزار

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *