طراحی داخلی مغازه کیف و کفش

بررسی طراحی داخلی مغازه کیف و کفش

امروزه ایجاد جذابیت، زیبایی و نورپردازی در طراحی مغازه ها و فروشگاه ها، نقش اساسی و موثری را در جذب مشتری و فروش دارد. اولین قدم برای جذب ورود مشتری به داخل مغازه دکوراسیون آن می باشد. در این بخش خط معمار قصد دارد به طراحی داخلی مغازه  کیف و کفش فروشی بپردازد. یکی از نکات مهم که در دکوراسیون کیف و کفش باید به آن توجه داشت، این است که مطابق با نوع کیف و کفش، طراحی شود. فضایی برای نشستن و امتحان کردن محصولات ، و آینه برای دیدن وجود داشته باشد. علاوه براین ها، نکات بسیاری نیز وجود دارد که طراح باید مورد توجه قرار دهد، و فضایی ایجاد کند تا مشتریان احساس راحتی در این فضا داشته باشند.

Patrick Cox یکی از برند های مد طراحی محصولات چرمی کیف، کفش و سایر اکسسوری های آن می باشد. در این بخش ما می خواهیم به بررسی دکوراسیون داخلی یکی از فروشگاه های این برند بپردازیم. این فروشگاه در طبقه هفدهم یک ساختمان مد و فشن در شهر توکیو قرار دارد. این پروژه خلاقانه  جزء برندگان جایزه  انجمن طراحان تجاری ژاپن در سال ۲۰۰۹ بود. طراحی داخلی خلاقانه  این پروژه توسط معمار بومی این منطقه Chikara ohno انجام شده است. معمار در طی مراحل طراحی پی برد که از سه عنصر اساسی باید استفاده کند: ۱. رنگ سفید ۲. اشکال مدور ۳. نورپردازی

منبع نور در سقف به گونه ای نزدیک به محصولات قرار دارد  و آن ها را میان فضای سفید رنگ برجسته می سازد. با چنین نورپردازی توجه مشتری به سمت محصول جلب می شود.  فضای داخلی بسیار راحت استو جوی آرام دارد. مشتریان به آسانی می توانند به محصولات دسترسی پیدا کنند و از خرید خود لذت ببرند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید. تحریریه خط معمار 

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Retaildesign

تعداد بازدید: 485

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *