طراحی داخلی صنعتی و لوکس باشگاه بدنسازی

طراحی داخلی صنعتی و لوکس باشگاه بدنسازی

طراحی داخلی صنعتی و لوکس باشگاه بدنسازی

مقاله پیش رو در ارتباط با فضاهای ورزشی و تجاری می باشد. باشگاه های ورزشی که بعد تجاری دارند و در دسته تجاری ها گنجانده می شود و از آنجایی که خدمات مستقیمی به مخاطبان می دهند و در ارتباط مستقیم با ماطبان خود هستند نیازمند جذابیت های بصری مناسب حال خود می باشند. خط معمار در این مقاله به معرفی نمونه ای از این باشگاه ها می پردازد که دارای طراحی فضای داخلی ورزشی می باشد.

فضایی صنعتی و لوکس

پس از طراحی اولین باشگاه تناسب اندام KRUSH-IT در سال ۲۰۱۶، این واحد دوم قصد داشت جسورتر و بالغ تر به نظر برسد و سرمایه گذاری های بیشتری را در بر بگیرد. چالش این پروژه و هدف اصلی، طراحی باشگاهی بود که در عین داشتن بودجه کم و همچنان ظاهری شیک، تا حد امکان منحصر به فرد به نظر برسد. با پاسخگویی تخیلی به این کار، سعی شده است که از متریال‌ های ساده به روش‌ های جدید استفاده شود که منجر به فضایی با ظاهری صنعتی و در عین حال در برخی جزئیات لوکس باشد.

عمدتاً با استفاده از طرح رنگی از خاکستری تا مشکی و بافت های مختلف متریال، این امکان فراهم شده است تا زبری کم و بیش، به حس فضا داده شود. از نظر عملکردی، طراحان مجبور بودند یک چیدمان در یک فضای خرده فروشی موجود ایجاد کنند تا یک مفهوم تناسب اندام سه استودیویی را با فضای باز ورزش/ کاردیو تطبیق دهند. علاوه بر این، پذیرایی، رختکن، برخی از دفاتر کارمندان و اتاق کودکان، قسمت های دیگر را مشخص می کند.

متریال و نورپردازی

از نظر مصالح، تمام دیوارها در بلوک‌ های بتنی ساخته شده اند که بیشتر اوقات بدون پوشش باقی می‌ مانند. در حالی که برای قسمت‌ های تمرین، پوشش کف انتخابی، دانه‌ های لاستیک بازیافتی بود، به دلیل ظرفیت جذب ضربه و توانایی کاهش صدا، در بقیه موارد. بتن از مناطق به همراه کاشی های ترازو سیاه در کف ریخته شده است. از کاشی های مربع براق برای تأکید بر پذیرایی، سالن و ورودی اتاق رختکن برای افزایش کنتراست بین مواد اطراف استفاده شده است.

همچنین، روشنایی نقش اساسی در طراحی فضا ایفا کرد و یک تجربه تناسب اندام فراگیر را ایجاد کرد. فضای پذیرایی و گردش اصلی توسط اتصالات نور صنعتی عمودی که توسط یک ورق فلزی منبسط شده قاب شده اند روشن می شود که از ارتفاع سقف بهره می برد و فضای زیرزمینی متمایز را به سالن بدنسازی اضافه می کند. در فضاهای دیگر، رویکردهای مختلف نورپردازی همان اصل را هدف قرار می دهند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی صنعتی و لوکس باشگاه بدنسازی  دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 492

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *