طراحی داخلی رستوران لوکس با کانسپت نور ماه در جنگل، دبی

طراحی داخلی رستوران مدرن،دکوراسیون داخلی رستوران لوکس

طراحی داخلی رستوران مدرن نورایی در دبی –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی رستورانی در شهر دبی بیاندازیم که توسط گروه معماری ۴space طراحی شده است. رستوران از نظر طراحی، بسیار شلوغ است . در واقع یک رستوران لوکس به شمار می رود. این رستوران در یکی از مناطق لوکس و تجاری شهر دبی واقع شده است و به همین دلیل متناسب با ماهیت منطقه، طراحی شده است.

در زبان ترکی، کلمه نورایی "Nurai" به معنای نور ماه می باشد. کانسپت طراحی مورد استفاده در این رستوران نیز، بر گرفته از همین مفهوم است. نور ماه در یک جنگل انبوه و تاریک. به همین دلیل شما می توانید روی دیوارهای این رستوران، دیوارکوب های چوبی کف تا سقف را مشاهده نمایید و اینستالشن هایی شبیه به درخت از جای جای رستوران و سقف آن آویزان شده است که تا هر چه بیشتر حس و حال حضور در یک جنگل را به مخاطب بدهد، که البته این حس بصورت فانتزی به مخاطب منتقل می شود و نه واقعی.

با توجه به کانسپت مطرح شده توسط تیم طراحی این رستوران، دعوت می کنیم نگاهی به فضای این رستوارن ۳۰۰ مترمربعی بیاندازید.

طراحی داخلی رستوران مدرن،دکوراسیون داخلی رستوران لوکس طراحی داخلی رستوران مدرن،دکوراسیون داخلی رستوران لوکس طراحی داخلی رستوران مدرن،دکوراسیون داخلی رستوران لوکس طراحی داخلی رستوران مدرن،دکوراسیون داخلی رستوران لوکس طراحی داخلی رستوران مدرن،دکوراسیون داخلی رستوران لوکس طراحی داخلی رستوران مدرن،دکوراسیون داخلی رستوران لوکس

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,178

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *