طراحی داخلی رستوران بر اساس سبک مینیمال، بارسلونا

طراحی داخلی رستوران غذاهای سالم

طراحی داخلی رستوران بر اساس سبک مینیمال، بارسلونا

La Molanta عنوان رستورانی است که در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی آن بیاندازیم. رستورانی که به تازگی کار اجرای آن به اتمام رسیده است و در شهر بارسلونای اسپانیا واقع شده است. معماری داخلی این رستوران توسط معمار کاتالونیایی، Frederic Perers صورت گرفته است. همانطور که در عنوان اشاره شد، این رستوران که به عرضه غذاهای سالم خواهد پرداخت، بر اساس سبک مینیمال و البته مدرن طراحی شده است. نکته ی جالبی که در این رستوران بدان برخوردیم، شباهت طراحی و دیزاین آن با فروشگاه های غذاهای سلامت برند کلانا است که در تهران دارای شعب متعددی است.

امروزه بسیاری از فروشگاه ها و رستوران های عرضه غذای سلامت، از خط طراحی مشترکی بهره می برند و آن طراحی مینیمال و استفاده از تاچ های رنگی در طراحی است. اگر شما نیز قصد طراحی رستوران و یا فروشگاهی با چنین ویژگی هایی را دارید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به طراحی این رستوران بیاندازید.

طراحی داخلی رستوران غذاهای سالم طراحی داخلی رستوران غذاهای سالم طراحی داخلی رستوران غذاهای سالم طراحی داخلی رستوران غذاهای سالم طراحی داخلی رستوران غذاهای سالم طراحی داخلی رستوران غذاهای سالم طراحی داخلی رستوران غذاهای سالم طراحی داخلی رستوران غذاهای سالم

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – fredericperers

تعداد بازدید: 1,131

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *