طراحی داخلی دفتر کار شرکت خدمات تکنولوژی در سیاتل

طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی دفتر کار شرکت خدمات تکنولوژی در سیاتل

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی دفتر کار یک شرکت ارائه خدمات تکنولوژی و داده در شهر سیاتل واقع در ایالت واشنگتن بیاندازیم. این شرکت Pitchbook نام دارد. pitchbook کمپانی است که برای سایر شرکت ها، بنگاه های سرمایه گذاری، کارخانجات خدماتی از قبیل اطلاعات به روز مالی را ارائه می نماید. در واقع این شرکت در هر زمینه ای، این توانایی را دارد که بر اساس اتفاقات مالی مشتری در سالهای گذشته، وضعیت و شرایط حاکم بر بازار اطلاعات آنالیز شده در اختیار مشتری قرار دهد. خدماتی که کاملا مبتنی بر علم اقتصاد، هوش مصنوعی و … می باشد.

طراحی داخلی این دفتر توسط گروه معماری JPC Architects صورت گرفته است. رنگ های آبی کاربنی، خاکستری، نارنجی و سفید، به عنوان رنگ های اصلی و سازمانی این شرکت مورد استفاده قرار گرفته اند. طراحی فضا بر اساس سبک های مدرن و صنعتی صورت گرفته است. همانطور که در بسیاری از دفاتر کاری مدرن امروزی شاهد هستیم، معمولا بخشی اصلی یعنی فضای کاری کارکنان، بصورت پلان باز یا open space در نظر گرفته می شود که در این دفتر نیز به همین وریه به کار گرفته شده است. اتاق های جلسات متعدد کوچک و بزرگ از جمله نیازمندی های این شرکت هستند که در طراحی در نظر گرفته شده اتد. در ادامه می توانید تصاویر این دفتر کاری را مشاهده نمایید.

طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,010

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *