طراحی داخلی دفتر کاری مدرن برای دیتا سنتر، رنگ به عنوان شخصیت

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر شرکت IT

طراحی داخلی دفتر کاری مدرن برای دیتا سنتر، رنگ به عنوان شخصیت

طراحی داخلی دفتر جدید شرکت Panduit که یک کمپانی فعال در کشور مکزیک در بخش سرور و مرکز داده (Data Center) است، توسط گروه معماری مکزیکی Eskema Arquitectos صورت پذیرفته است. این دفتر اداری، دارای بخش های اصلی فضای کاری کارکنان، اتاق جلسات اصلی، بخش آموزش و گردهمایی کوچک، فضای استراحت و غذاخوری است. با توجه به پلان فضا، امکان ایجاد یک فضای کاری باز (Open Space) در بخش کاری کارکنان وجود نداشته است و این قسمت بصورت غیر خطی طراحی و اجرا شده است.

یکی از کارهایی که تیم طراحی و معماری در این دفتر انجام داده است و می توان آن را به عنوان یک نکته ی آموزنده در نظر گرفت، استفاده از رنگ های مختلف در فضاهای مختلف و مشخص کردن هر فضا با یک رنگ خاص است. این تفکیک فضایی با رنگ روی زمین و دیوار هر قسمت انجام شده است و در واقع هر رنگ شخصیت و کاراکتر آن فضا را معرفی می نماید.

در ادامه می توانید تصاویر این دفتر کار را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر شرکت IT طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر شرکت IT طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر شرکت IT طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر شرکت IT طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر شرکت IT طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر شرکت IT طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر شرکت IT

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,733

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *