طراحی داخلی دفترکار و شوروم “الیت تک” ، محمد حقیقت گو

طراحی داخلی دفتر کار "الیت تک"

طراحی داخلی دفترکار و شوروم “الیت تک” ، محمد حقیقت گو

اطلاعات پروژه

معماری: استودیو UC21

موقعیت: ایران، تهران، بلوار آرش، بلوار جردن

معمار مسئول: محمد حقیقت گو

مساحت: ۸۰ متر مربع

سال: ۱۳۹۵

شرح پروژه طراحی داخلی دفتر کار “الیت تک”

در این بخش خط معمار قصد دارد تا یکی از پروژه های طراحی داخلی دفتر کار ایرانی را برای کاربران گرامی شرح دهد. این پروژه شامل طراحی داخلی دفترکار “الیت تک” که یک شرکت فناوری اطلاعات در تهران است، می باشد. کارفرما می خواست تا طراحان یک فضای باز بزرگ کاری و شوروم برای نمایش محصولات، منشی و میزکار تکنسین ها طراحی کنند. او همچنین یک اتاق جلسه برای خودش، یک اتاق انباری برای ذخیره سازی محصولات و یک آشپزخانه نیاز دارد. همانطور که در کانسپت نهایی و در پلان مشاهده می کنید، طراحان برخی از مبلمان را با زاویه ۸ درجه چرخانده اند، این بدان سبب است که منشی و تکنسین ها بتوانند به بهترین نحو مشتری ها را پاسخگو باشند. همچنین بهترین استفاده را از فضا داشته باشند.

آشپزخانه توسط درب کشویی از دید پنهان می شود تا افراد در زمانی که از آن استفاده می کنند حریم خصوصی داشته باشند. می توانید همچنین جداول محصولاتی را که در اطراف فضا هستند برای استفاده بهینه از منطقه مشاهده کنید.

در این بخش می توانید نوارهای چوبی را که در ۳ ضخامت مختلف تقسیم شده اند مشاهده کنید:

۴،۶ و ۸ سانتی متر برای داشتن تأثیر حرکتی بر روی دیوارها و روی سقف، همه در یک مدار پیوسته بهم متصل هستند. همچنین برای هریک از درب اتاق ها رنگ های متفاوتی را انتخاب کرده اند.

در ادامه با دیدن تصاویر دفترکار “الیت تک” خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی دفتر کار "الیت تک" طراحی داخلی دفتر کار "الیت تک" طراحی داخلی دفتر کار "الیت تک" طراحی داخلی دفتر کار "الیت تک" طراحی داخلی دفتر کار "الیت تک" طراحی داخلی دفتر کار "الیت تک"طراحی داخلی دفتر کار "الیت تک" طراحی داخلی دفتر کار "الیت تک" طراحی داخلی دفتر کار "الیت تک" طراحی داخلی دفتر کار "الیت تک"

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

در این بخش به طراحی داخلی دفتر کار “الیت تک” پرداختیم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Architizer

تعداد بازدید: 1,075

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *