طراحی داخلی خانه مدرن و نمای ویکتوریایی

طراحی داخلی خانه مدرن و نمای ویکتوریایی

طراحی داخلی خانه مدرن و نمای ویکتوریایی

 این پروژه طراحی اخلی منزل، پروژه ای جسورانه، مطمئن، بافتی و تحت تأثیر فرهنگی ویکتوریایی است. اندرو کویلر (کارفرما) بدون عذر خواهی خود را یک “مشکل کننده” می نامد که در کل خانه اش کاملا مشهود است.

کلبه بازسازی‌ شده ۱۹۱۱ که در سال ۲۰۱۴ خریداری شده است. این خانه در گوشه‌ ای عجیب در قلب بالارات، شهری ویکتوریایی که به‌خاطر میراث دوران استعمارش مشهور است، واقع شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم در ارتباط نحوه طراحی داخلی این خانه بپردازیم.

حفظ اصالت بنا و هماهنگی بصری در منطقه

صحنه معماری به خوبی حفظ شده است. این پروژه یکی از ملاحظات کلیدی این پروژه برای تمرین معماری Here Studio بوده است. بنابراین نمای تاریخی برای هماهنگی بصری در بین املاک همسایه حفظ شده است.

ایوان‌ هایی شبیه توری چدنی سنتی، خاکستری‌ های ظریف و درختچه‌ های ساده برای رسیدن به این هدف مورد استفاده قرار گرفتند و برای طراح داخلی نیکول رادرفورد هنگام نزدیک شدن به نیمه جلویی طراحی داخلی خانه، الهام گرفتند.

آبی های دریایی، سفیدهای تند و لهجه های کوچک طلایی کاملاً کار می کردند، در حالی که وسایل روشنایی آویزان ادای احترام به سقف های بلند دوران ویکتوریا هستند. انتخاب دقیق رنگ های ساده و یک ظاهر طراحی محدود به عناصر ساختاری خانه اجازه آواز خواندن می دهد، از جمله پنجره های سربی که به زیبایی بازسازی شده اند.

انتخاب سبک مدرن در دکوراسیون داخلی برای بنای ویکتوریایی

از توسعه همزمان معماری، طراحی منظر و اهداف صاحبان خانه برای یافتن تعادلی که بین عناصر بسیار متفاوت کار می کند، استفاده شده است. با این حال، خلاصه طراحی همچنین خواستار یک تقسیم واضح بین قدیمی و جدید شد – یک قطع واضح و هماهنگ. تنها جنبه ثابت این بود که هر دو نیمه باید نمایانگر مشتری در شخصیت، عملکرد و پس‌ زمینه باشند. به گفته نیکول، چالشی که “خلاقیت آزاد می کند”.

از نمای خیابان هرگز نمی توان حدس زد که پسوند عقب، قطبی مخالف نمای ظریف است و تمام پوشش های معاصر را در خط مقدم طراحی نوآورانه در بر می گیرد. روکش آلومینیومی که به طور خاص برای این پروژه ساخته شده است، نیمه پشتی ملک را در یک الگوی هندسی که دارای اصالت است، در بر می گیرد.

این نمای فوق مدرن در فضای داخلی بدون زحمت از نمای سنتی به غیر منتظره‌ ترین و در عین حال درخشان‌ ترین شکل جاری می‌ شود و به بازدیدکنندگان اجازه می‌ دهد تا در طول دو قرن طراحی مسکونی در یک خانه پرسه بزنند.

این خانه به عنوان یک پناهگاه آرام طراحی شده است که با شکوهی آرام و میل به مرکز گفت و گو تراوش می کند. قرار دادن مبلمان خاص به جریان باز کمک می کند که از فضایی به فضای دیگر حرکت کند. از طریق قسمت های مختلف نشستن فرصتی برای گفتگو بین دوستان، خانواده و حیوانات خانگی فراهم شده است. با استفاده از سطوح ساختاری، مناطق زندگی فردی با هویت و هدف خاص خود ایجاد شده است.

تناسب انتخاب فرم رنگ و چیدمان

یک فرورفتگی آشپزخانه را از غذا خوری و سالن جدا می کند و یک راه پله کامل با نرده برنجی خیره کننده سطوح را در قلب به هم متصل می کند. حضور فضایی مردانه در اتاق نشیمن اطراف، با تودوزی چرمی، میزهای جانبی چوبی و رنگ‌ های بادوام تیره وجود دارد.

فرش‌ های ظریف کف و وسایل روشنایی با آویزهای ظریفی که به‌عنوان آثار هنری کاربردی آویزان شده‌ اند، به تشخیص مناطق زندگی کمک می‌ کنند. شب زمانی است که این لوازم جانبی واقعاً می‌ درخشند، زاویه‌ ای دقیق دارند تا نور را از رنگ‌ های بلوک منعکس کنند و در اطراف اتاق برقصند.

اشکال دایره ای فضای داخلی را کامل می کند و نرمی ارگانیکی را به ارمغان می آورد که با سطوح سخت و زاویه دار مقابله می کند. میز ناهارخوری که سادگی طراحی اواسط قرن را به نمایش می گذارد، با نوار کوکتل گرد و آینه همراه آن جبران می شود.

در کتابخانه، تخته‌ های چوبی صیقلی، لایه‌ های گرم‌ کننده را در فرش دایره‌ ای پیدا می‌ کنند که مبلمان را محکم می‌ کند و نقطه را برای اتصال صمیمی متمرکز می‌ کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی خانه مدرن و نمای ویکتوریایی دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: homesnapshots

تعداد بازدید: 144

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *