طراحی داخلی خانه با ادغام سنت ها

طراحی داخلی خانه با ادغام سنت ها

طراحی داخلی خانه با ادغام سنت ها

ایجاد یک آپارتمان برای تعطیلات با نمایی از تاریخ ۱۰۰۰ ساله گدانسک در کشور لهستان برای یک زوج ژاپنی-آمریکایی موضوع مورد بررسی در این مقاله می باشد. در ادامه به شرح و بررسی طراحی داخلی این آپارتمان می پردازیم.

خانه ای با ادغام سنت ها

در بالای یک خانه مسکونی در گدانسک در جزیره Spichrzów کشور لهستان، یک فضای دو طبقه با نمایی از بالای خانه های اجاره ای و آجری قرار گرفته است. از نظر عملکردی، این بنا شبیه یک خانه برای یک خانواده است.

که شامل قسمت های مختلفی است. در طبقه همکف یک اتاق نشیمن، آشپزخانه و حمام کوچک و در طبقه یک اتاق خواب اصلی استثنایی با یک حمام بزرگ و اتاق رختکن وجود دارد.

یک عنصر منحصر به فرد در این پروژه طراحی داخلی، پلی است که طراح در داخل فضای خانه آن را ساخته است. این پل در بالای قسمت سمت چپ اتاق نشیمن قرار دارد و به قسمتی منتهی می شود که در آن محل کار استثنایی وجود دارد.

اما آنچه خارق‌ العاده است و طراح به آن بسیار افتخار می‌ کند، ادغام سنت هانستیک در شهر با الهام از ژاپن و ایالات متحده است.

چگونه سه سنت متمایز را ترکیب کنیم؟

ارزش ها و عناصر مشترک آنها چیست؟ یکی از پاسخ ها، چهره واقعی تخته سنگ ها است. سنگ های بزرگی که با صنعتگران کاشوبی پیدا کرده اند. دقیقاً همین عنصر است که سنت خانه های ژاپنی و گدانسک را به هم متصل می کند، زیرا در هر دو فرهنگ به عنوان آستانه ای برای دعوت به داخل ظاهر می شود. مبلمان و لوازم موجود در این فضا کنسرتی واقعی از طراحی معاصر جهانی است.

فضایی داخلی با ارجاعات مینیمال و ظریف

 تیم طراحی برای اینکه به فضا شخصیت نهایی خود را بدهد، از انبارهایی در استرالیا، ژاپن، ایالات متحده آمریکا و البته لهستان عبور کرده است. نتیجه نهایی ترکیبی از آنچه زیباست. برای ما، محلی با چیزهایی استثنایی و جسورانه است. مانند کاشی هایی با فرمت بزرگ که نقاشی های واقعی را در این فضا ایجاد می کند.

این فضای داخلی پر از جزئیات، ارجاعات و مینیمالیسم ظریف است که با اثاثیه یا لوازم داخلی منحصر به فرد و متأثیر از فرهنگ های بسیاری، در هم آمیخته است. حمام روی زمین، ذات ژاپنی و زنانگی است. وان حمام سنت ظریف آسیای شرقی، با گل‌ ها و فرمی هندسی روی زمین است.

در مجموع با اتصالات برنجی خاردار تکمیل شده است. و مخاطب را به سفری در فضایی بدیع و دور از بدیهیات و فضای داخلی تکراری دعوت می کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی خانه با ادغام سنت ها دعوت می نماید.

تصاویر

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 225

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *