طراحی داخلی اداری، ترکیب رنگ های پاستلی و آجر

طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی اداری، ترکیب رنگ های پاستلی

اگر به خاطر داشته باشید در گذشته چند نمونه از دکوراسیون اداری گروه معماری ACDF را به شما معرفی کردیم. در این بخش نیز می خواهیم نمونه ای دیگر از این گروه را ارائه دهیم.  Lightspeed یک شرکت نرم افزاری در مونترآل می باشد. این شرکت کانادایی، پیش تر طراحی ساختمان مرکزی را به استودیو ACDF سفارش داده بود . اکنون به تکمیل فضای اداری اش  که در طبقه همکف یک ساختمان قدیمی قرار دارد، می پردازد.  از ویژگی های اصلی در طراحی داخلی این پروژه ترکیب رنگ های پاستلی در کنار آجر می باشد.

این ساختمان با توجه به معماری متمایز و اهمیت تاریخی اش در میان مناظر قدیمی شهر مونترآل برجسته می باشد. مساحت فضای داخلی این دفتر ۱۰۰۰ متر مربع می باشد و دارای دیواره هایی آجری به ارتفاع ۴/۵ متر مربع و تعداد زیادی پنجره می باشد. ACDF مداخله ای را انتخاب کرد که میراث غنی ساختمان و جزئیات اصلی آن را حفظ می کرد، در حالی که عناصر رنگی و کف سفید را به آن افزود.

طراحان دیواره های آجری و سنگی را دست نخورده باقی گذاشتند. با این کار تضاد پویایی را میان دیوار زمخت قدیمی و اجزای جدید هندسی که ویژگی های فضا را برجسته می سازد، ایجاد کردند. باقی مانده پوسته ساختمان زمینه ای برای عناصر معاصر در فضا می شود. فضا های صورتی، آبی، زرد و سبز متعلق به فضاهای کاری با پلان باز، سالن ملاقات و سالن اجتماع می باشد. طراح با استفاده از رنگ ها فضا ها را از هم جداکرده است. برای مثال اتاقک های تماس به رنگ قرمز می باشد . در حالی که سالن کنفرانس به رنگ خاکستری می باشد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداریپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Dezeen

تعداد بازدید: 365

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *