طراحی داخلی آژانس مسافرتی با رویکرد متفاوت در چین

طراحی آژانس مسافرتی،طراحی داخلی آژانس مسافرتی،دکوراسیون آژانس هواپیمایی،طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی

طراحی داخلی آژانس مسافرتی با رویکرد متفاوت در چین –

ZANADU نام استارتاپ چینی است که قصد ارائه خدمات سفر به مسافرین و مراجعین به یک آژانس مسافرتی را، به شکلی متفاوت دارد. این استارتاپ با استفاده از آخرین تکنولوژی های بصری نظیر VR سعی در ارائه خدماتی متفاوت از مقاصد گردشگری به مشتریان دارد.

جدا از بحث معماری این آژانس، اگر دوس داشته باشید با این تکنولوژی کمی آشنا شوید، موضوع به این صورت است که شما وقتی به این آژانس مراجعه می کنید، می توانید از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی یا VR، و با استفاده از عینک های این تکنولوژی مشتری می تواند سفری مجازی به مقصد مورد نظر داشته باشد و به صورت سه بعدی فضای مقصد را مشاهده نماید.

اما در این بخش قصد داریم نگاهی به شعبه ی جدید این استارتاپ در شهر شانگهای بیاندازیم. طراحی داخلی این دفتر یا به عبارت بهتر مرکز استارتاپ، توسط گروه معماری Shishang صورت گرفته است. کارفرما از گروه معماری، درخواست های اصلی ای داشت که در ادامه می خوانید:

فضای جدید باید منعکس کننده ویژگی ها، کاراکتر و شخصیت برند استارتاپ ZANADU باشد. این برند، یک برند جوان است.

فضا باید ویژگی های یک مرکز خدمات مسافرتی آفلاین را به طور کامل در خود ببیند.

مرکز جدید باید ویژگی های تکنولوژی واقعیت مجازی VR را در خود ببیند.

و ….

لقب برگزیده شده برای این آژانس، آزانس مسافرتی آینده است چرا که در این آژانس از طریق تکنولوژی های برتر و روز سعی در ایجاد تصویری قابل درک از مقصد گردشگری هدف برای کاربر دارد. با این اوصاف و بستر مورد نیاز برای این نوع آژانس، دعوت می کنیم تصاویر فضای طراحی شده برای این آژانس را مشاهده نمایید.

طراحی آژانس مسافرتی،طراحی داخلی آژانس مسافرتی،دکوراسیون آژانس هواپیمایی،طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی طراحی آژانس مسافرتی،طراحی داخلی آژانس مسافرتی،دکوراسیون آژانس هواپیمایی،طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی طراحی آژانس مسافرتی،طراحی داخلی آژانس مسافرتی،دکوراسیون آژانس هواپیمایی،طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی طراحی آژانس مسافرتی،طراحی داخلی آژانس مسافرتی،دکوراسیون آژانس هواپیمایی،طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,358

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *