طراحی داخلی آپارتمان، چالش عرض کم و خلاقیت طراح

طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی آپارتمان، چالش عرض کم و خلاقیت طراح

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که آپارتمانی مسکونی با عرض بسیار کم را باید طراحی کنید. متراژ کم در کنار عرض کم، هر دو در جانمایی پلان بسیار چالش برانگیز هستند و معمولا حل کردن این پلان ها سخت و نیاز به تفکر زیادی خواهد داشت. در این راستا، برای حل کردن چنین پلان هایی، هیچ چیز به اندازه تجربه و مشاهده نمونه کارهای سایر معماران، مفید و موثر نخواهد بود.

از این رو در این بخش به سراغ آپارتماتی رفته ایم که دارای عرض بسیار کمی است و دوست داریم شما نیز نحوه مواجهه ی طراح با مساله را ببینید. در این آپارتمان دست طرح در استفاده از ارتفاع باز بوده است و آپارتمان بصورت دوبلکس یا به عبارت صحیح تر به همراه یک نیم طبقه طراحی شده است. طبقه اول شامل فضای های عمومی است. در دو طرف آپارتمان فضای نشیمن و آشپزخانه قرار گرفته اندو در میان این دو نیز راهرویی به نیم طبقه ی بالا به همراه سرویس بهداشتی قرار گرفته است. در نیم طبقه بالا نیز اتاق خواب کوچک به همراه یک فضای کار خانگی Home Office واقع شده است.

طراحی داخلی نیز همانطور که از تصاویر مشهود است، با سبک مدرن کار شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل

پلان، دیاگرام، سکشن و ..

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,909

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *