طراحی خانه با استفاده از رنگ های تیره و گرم

رنگ تیره و گرم در طراحی خانه

طراحی خانه با استفاده از رنگ های تیره و گرم

بسیاری از افراد در طراحی داخلی خانه خود استفاده از رنگ های تیره و گرم را ترجیح می دهند. اگر شما نیز از طرافداران دکوراسیون تیره هستید، این مطلب می تواند ایده های جالبی به شما برای دیزاین خانه ایده آلتان بدهد. پالت رنگی  گرم و خنثی، متریال طبیعی و غنی در کنار هم فضایی آرام و جویی صمیمی در دکوراسیون آپارتمان مدرن ایجاد کردند. پلان باز دراین آپارتمان کوچک و جمع و جور باعث می شود تا بزرگتر به نظر رسد. فضای داخلی شامل سالن نشیمن، آشپزخانه، سالن غذاخوری، اتاق خواب و سرویس بهداشتی است. 

سالن نشیمن ترکیبی جذاب از مبلمان خاکی و تیره می باشد و با اکسسوری های طلایی رنگ تزئین شده اند. کف سالن از چوب پوشیده شده و  سقف در سراسر فضا بتن اکسپوز می باشد. این دو متریال در عین متضاد بودن به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند. در پشت این بخش سالن غذاخوری و آشپزخانه قرار گرفته است. پس از آن به اتاق خواب می رسیم. استفاده از رنگ های تیره نیز در این فضا دیده می شود. قرار دادن تخت در وسط اتاق باعث شده تا فضا به دوبخش با عملکردهای متفاوت تقسیم شود. یک بخش برای خواب و بخش بعدی برای قرار دادن لباس ها و سایر وسایل های شخصی می باشد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معممار را همراهی کنید.رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانه رنگ تیره و گرم در طراحی خانهتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 520

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *