طراحی جزئی: راه پله ای مجسمه مانند از جس چوب در رستورانی در لندن

راه پله چوبی،راه پله،راه پله

طراحی جزئی: راه پله ای مجسمه مانند از جس چوب در رستورانی در لندن

در این بخش از طراحی جزئی، قصد داریم نگاهی به یک رستوران و به طور خاص راه پله بسیار بزرگ و مجسمه مانند چوبی آن بیاندازیم. اگر در گذشته از همراهان خط معمار بوده باشید، می دانید که در بخش طراحی جزئی، به یک بخش خاص از یک طرح پرداخته می شود و این بار، این راه پله، موضوع این مطلب است.

این راه پله چوبی توسط استودیو معماری لندنی Atmos برای رستوران سه طبقه ای در لندن با نام HIDE طراحی و اجرا شده است. برای ساخت راه پله، معماران انگلیسی با نجاران لهستانی که در زمینه چوب مهارت بالایی دارند، همکاری نموده اند. جنس چوب مورد استفاده، بلوط اروپایی است که توسط این نجاران، پرداخته و فرم دهی شده است. کانسپت و ایده اولیه این راه پله، برگرفته از رشد درختان است. درختی که از زمین به سمت بالا رشد و شروع به حرکت می کند و خود را به بالاترین جای ممکن می رساند تا از نورخورشید، بیشترین بهره را داشته باشید.

از ایده و کانسپت کار که بگذریم، این راه پله در نگاه اول ما را به یاد راه پله ی خانه جادوگر پیر نیز می اندازد که چنین راه پله ای در خانه خود دارد. برای مشاهده تصاویر این راه پله چوبی بزرگ، با خط معمار همراه باشید.

راه پله چوبی،راه پله،راه پله راه پله چوبی،راه پله،راه پله راه پله چوبی،راه پله،راه پله راه پله چوبی،راه پله،راه پله راه پله چوبی،راه پله،راه پله راه پله چوبی،راه پله،راه پله راه پله چوبی،راه پله،راه پله راه پله چوبی،راه پله،راه پله راه پله چوبی،راه پله،راه پله راه پله چوبی،راه پله،راه پله راه پله چوبی،راه پله،راه پله

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 624

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *